Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Pradeep Panda

Romance

3  

Pradeep Panda

Romance

ЁЯТЦЁЯМ╣рмкрнНрм░рмдрнАрмХрнНрм╖рм╛ ЁЯТЦЁЯМ╣

ЁЯТЦЁЯМ╣рмкрнНрм░рмдрнАрмХрнНрм╖рм╛ ЁЯТЦЁЯМ╣

1 min
183



рмЖрмЦрм┐ рмкрм▓рмХрм░рнЗ рм╣рмЬрм┐ рмпрм╛рмЕ рмпрнЗрммрнЗ 

  рмкрм╛рмПрмирм┐ рмдрмормХрнБ рмЦрнЛрмЬрм┐ 

рмкрм╛рм╢рнЗ рмЖрм╕ рморнЛрм░ рм╕рмкрми рмирм╛рнЯрм┐рмХрм╛ 

  рмжрм┐рмП рмпрнЗрммрнЗ рмЖрмЦрм┐ рммрнБрмЬрм┐ ll 


рмЕрмкрм▓рмХ рмирнЗрмдрнНрм░рнЗ рмжрнЗрмЦрм┐рмирм┐ рмХрнЗрммрнЗ рморнБрмБ 

    рмдрмо рм╕рнЗ рм╕рнБрмирнНрмжрм░ рмдрмирнБ 

рм╕рнБрм╖рморм╛рм░рнЗ рмнрм░рм╛ рмЕрм╖рнНрмЯрм╛рмЩрнНрмЧ рм╢рм░рнАрм░ 

    рмХрнЗрморм┐рмдрм┐ рмнрнБрм▓рм┐рмм рмормирнБ ll

     

рм╣рм╕рм┐ рмжрнЗрм▓рнЗ рмЭрм░рнЗ рмЕрморнГрмдрм░ рммрм╛рм░рм┐ 

    рмжрнБрмЗ рмУрма рмпрм╛рмП рморнЗрм▓рм┐ 

рмдрм┐рм░рм┐рмЫрм┐ рмирмЬрм░рнЗ рм╣рнГрмж рморнЛ рмЬрм│рм╛рмЕ

    рм╕рнНрн▒рмкрнНрмирнЗ рмжрнЗрмЦрм╛ рмжрм┐рмЕ рмЦрм╛рм▓рм┐ ll

    

 рмкрм╛рм░рнБрмирм┐ рмП рморми рмирм┐рмЬрмХрнБ рм╕рморнНрмнрм╛рм│рм┐ 

     рмЦрнЛрмЬрнЗ рмП рмжрнБрмирм┐рмЖ рмзрм╛рм░рнЗ 

рмХрнЗрммрнЗ рмзрм░рм╛ рмжрнЗрмм рморнЛ рморми рморм╛рмирм╕рнА 

   рморнЛ рмнрмЩрнНрмЧрм╛ рм╣рнГрмжрнЯрнЗ рмШрм░рнЗ ll

    

рм╕рмЬрм╛рмЗ рм░рмЦрм┐рмЫрм┐ рм░рмЬрмирнАрмЧрмирнНрмзрм╛рм░ 

   рмЧрмЬрм░рм╛ рмжрнЗрммрм┐ рмЧрмнрм╛рм░рнЗ 

рмдрмо рмЖрм╕рм┐рммрм╛рм░ рммрм╛рмЯ рмЪрм╛рм╣рм┐рмБ рммрм╕рнЗ

  рмирм┐рмдрм┐ рмжрм┐рми рмкрнНрм░рмдрнАрмХрнНрм╖рм╛рм░рнЗ ll


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance