Gunanidhi Samal

Romance

3  

Gunanidhi Samal

Romance

ପ୍ରିୟତମା ପାଇଁ

ପ୍ରିୟତମା ପାଇଁ

1 min
176


ଆଖିପାଇଁ ଲୋଡ଼ା ରଙ୍ଗିନୀ ସପନ

ସପନ କୁ' ଲୋଡ଼ା ରାତି

ରାତିପାଇଁ ଲୋଡ଼ା ବହଳ ଅନ୍ଧାର

ଅନ୍ଧାର କୁ ଲୋଡ଼ା ପ୍ରୀତି ।

ପ୍ରୀତି କୁ' ସୁନ୍ଦର ଭରା ଯଉବନ

ଯୌବନେ ସୁନ୍ଦରୀ ପ୍ରିୟା

ପ୍ରିୟା କୁ' ସୁନ୍ଦର ହସ ଦୁଇଧାର

ହସ କୁ' ପହିଲି ଛୁଆଁ ।

ସେ ଛୁଆଁରେ ଥିବ ଅକୁହା ଆବେଗ

ଆବେଗ ରେ' ଥିବ ଖୁସି

ସେ ଖୁସିରେ ଥିବ ମାନ ଅଭିମାନ

ମିଛେ ଯାଉଥିବ ରୁଷି ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance