Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ajit raut

Inspirational

3  

Ajit raut

Inspirational

ЁЯП╡рмкрнНрм░рмнрнБрмЩрнНрмХ рмирм┐рм╕рнНрм╡рм╛рм░рнНрмернЗ рмнрмХрнНрмдрм┐ЁЯП╡я╕П

ЁЯП╡рмкрнНрм░рмнрнБрмЩрнНрмХ рмирм┐рм╕рнНрм╡рм╛рм░рнНрмернЗ рмнрмХрнНрмдрм┐ЁЯП╡я╕П

1 min
208


рмХрммрм┐ рмХрм│рнНрмкрмирм╛рм░рнБ рмХрммрм┐рмдрм╛ рм╣рнБрмЕрмЗ

рмЬрмЧрмдрмХрнБ рм╢рм┐рмХрнНрм╖рм╛ рмжрм┐рмП

рмкрнНрм░рнЗрмо рмнрмХрнНрмдрм┐ рммрм│рнЗ рмИрм╢рнНрн▒рм░рмЩрнНрмХ рмкрнНрм░рм╛рмкрнНрмдрм┐

рмирм┐рмГрм╕рнНрн▒рм╛рм░рнНрме рмнрмХрнНрмдрм┐рм░рнБ рмкрм╛рмПредрнзред


рмирм┐рмГрм╕рнНрн▒рм╛рм░рнНрме рм╕рнЗрммрм╛рм░рнБ рмЬрмирмдрм╛рмЩрнНрмХ рмЦрнБрм╕рм┐

рмЖрм╢рм┐рм╖ рмЕрмЬрм╛рмбрм┐ рмжрм┐рмП

рмкрнНрм░рмнрнБ рм╕рнЗрммрм╛ рмнрм╛рммрм┐ рм╕рнЗрммрнБ рмерм╛рмП рмЬрмирнЗ

рмЬрмЧрмдрнЗ рмЖрмжрм░рнНрм╢ рм╣рнБрмПредрниред


рмЬрнАрммрми рмЙрмжрнНрмжрнЗрм╢рнНрнЯ рмЬрм╛рмгрнЗ рмпрнЗрмЙрмБ рмЬрми

рмкрнНрм░рнЗрмо рмнрмХрнНрмдрм┐ рм░рмЦрм┐ рмерм╛рмП

рмИрм╢рнНрн▒рм░ рммрмЪрми рмормирнЗ рм░рмЦрм┐ рм╕рнЗрм╣рм┐

рмЬрмирм╕рнЗрммрм╛ рмХрм░рнБ рмерм╛рмПредрнйред


рмкрммрм┐рмдрнНрм░ рмормирм░рнЗ рмЬрми рм╕рнЗрммрнБ рмерм╛рмП

рмжрнЗрм╢рмХрнБ рм╕рнБрм░рмХрнНрм╖рм╛ рмжрм┐рмП

рмкрм░ рмжрнБрмЦрм░рнЗ рм╕рнЗ рмжрнБрмЦрнА рм╣рнЗрмЙ рмерм╛рмП

рмЪрнЗрм╖рнНрмЯрм╛ рммрм│рнЗ рмЦрнБрм╕рм┐ рмжрм┐рмПредрнкред


рмнрмХрнНрмдрм┐рм░ рм╕рм╛рмЧрм░рнЗ рмирм┐рмГрм╕рнНрн▒рм╛рм░рнНрме рм╣рнЛрмЗрмг

рмкрнНрм░рмнрнБ рм╕рнЗрммрм╛ рмХрм░рнБ рмерм╛рмП

рм╢рммрм░рнА рмкрм░рм┐ рм╕рнЗ рмкрнНрм░рнЗрморм░ рмнрмХрнНрмдрм┐рм░рнЗ

рмЬрнАрммрми рмЕрмЬрм╛рмбрм┐ рмжрм┐рмПредрнлред


рмХрммрм┐ рмХрм│рнНрмкрмирм╛рм░рнБ рмХрммрм┐рмдрм╛ рм╣рнБрмЕрмЗ

рмЬрмЧрмдрмХрнБ рм╢рм┐рмХрнНрм╖рм╛ рмжрм┐рмП

рмкрнНрм░рнЗрмо рмнрмХрнНрмдрм┐ рммрм│рнЗ рмИрм╢рнНрн▒рм░рмЩрнНрмХ рмкрнНрм░рм╛рмкрнНрмдрм┐

рмирм┐рмГрм╕рнНрн▒рм╛рм░рнНрме рмнрмХрнНрмдрм┐рм░рнБ рмкрм╛рмПредрнмред



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational