Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Arjun Das

Abstract Drama Others

4  

Arjun Das

Abstract Drama Others

ପ୍ରଭୁ ଶ୍ରୀରାମ ଜନ୍ମ ବୃତ୍ତାନ୍ତ

ପ୍ରଭୁ ଶ୍ରୀରାମ ଜନ୍ମ ବୃତ୍ତାନ୍ତ

1 min
221


ଶୁଣ ସୁଜନେ ଦେଇ ମନ

ରାମଙ୍କ ଜନ୍ମ କଥା ମାନ  ।


ନାମ ଯେ ଅଯୋଧ୍ୟା ନଗର

ଦଶରଥ ଯେ ନୃପବର   ।


ପ୍ରଜା ପାଳନ୍ତି ଆନନ୍ଦ ରେ

ବିପଦ ନ ପଡେ ନଗରେ  ।


ଦୁଃଖ ଯେ ଏକ ରାଜାଙ୍କର

ନଥାଏ ସନ୍ତାନ ତାଙ୍କର   ।


ଋଷ୍ୟଶୃଙ୍ଗଙ୍କୁ ଯେ ଡକାଇ

ପୃତେଷ୍ଟି ଯଜ୍ଞ କୁ କରାଇ  ।


ଯଜ୍ଞ ଉତ୍ତାରୁ ଚରୁ ନେଇ

ତିନି ରାଣୀ ଙ୍କୁ ବାଣ୍ଟି ଦେଇ  ।


ଆନନ୍ଦେ କରି ସେ ସେବନ

ଚଳିଲେ ଅନେକ ଯେ ଦିନ  ।


କିଛି ଦିନ ଯେ ବିତିଗଲା

ରାଣୀ ଯେ ଗର୍ଭବତୀ ହେଲା ।


ଏମନ୍ତ ଶୁଣି ଯେ ଖବର

ଆନନ୍ଦେ ନାଚିଲା ନଗର   ।


ରାଜ ନଅର ସାରା ଖୁସି

ଆନନ୍ଦ ମନ୍ତ୍ରୀ ଠାରୁ ଦାସୀ   ।


ପ୍ରଭୁ ଙ୍କ ପାଦ ଭକ୍ତି ଢାଳି

ବହୁ ଦିନ ଯେ ଗଲେ ଚଳି  ।


ଏମନ୍ତ ବହୁ ଦିନ ଅନ୍ତେ

ଶ୍ରୀ ରାମ ଜନ୍ମିଲେ ଜଗତେ  ।


କୌଶଲ୍ୟା ରାଣୀ ଙ୍କ ଗର୍ଭର

ଶ୍ରୀ ରାମ ହେଲେ ଯେ କୁମର  ।


ସୁମିତ୍ରା ଗରଭୁ ଯେ ଯାତ

ଲକ୍ଷ୍ମଣ ଶତ୍ରୁଘ୍ନ ଯେ ସୁତ   ।


ଭରତ ବୋଲି ସେ କୁମର

ଜନ୍ମିଲେ କୈକେୟୀ ଗର୍ଭର  ।


ନଗର ସାରା ଯେ ଆନନ୍ଦ

ସଭିଙ୍କ ମନେ ମକରନ୍ଦ   ।


ଉତ୍ସବ ରାଜାଙ୍କ ନଅର

ଆନନ୍ଦ ଭରିଛି କୁମର  ।


ଶ୍ରେଷ୍ଠ କୁମର ପ୍ରଭୁ ରାମ

ନବମୀ ତିଥିରେ ଜନମ ।


ଚଇତ ମାସ ଶୁକ୍ଳପକ୍ଷ

ରାମ ନବମୀ ନାମେ ଡାକ  ।


ଅତି ଦୟାଳୁ ସେ କୁମର

ପ୍ରିୟ ସେ ଅଟଇ ପ୍ରଜାର  ।


ଗୁଣ ରେ କର୍ମ ରେ ବିନୟ

ମନରେ ନଥାଏ ଯେ ଭୟ  ।


ସୁଖ ଦୁଃଖ ରେ ସଭିଙ୍କର

ରୁହନ୍ତି ପ୍ରଭୁ ରଘୁବୀର   ।


ସୂର୍ଯ୍ୟ ବଂଶୀୟ ଗୁଣ ମାନ

କୁହନ୍ତି ମଧୁର ବଚନ    ।


ପୁରୁଷୋତ୍ତମ ସେ ଅଟନ୍ତି

ଜଗତେ ରହିଅଛି ଖ୍ୟାତି   ।


ରାମ ନାମ କୁ ଜପ କରି

ଭବ ସାଗରୁ ଯିବା ତରି   ।


ମୁଁ ଦୀନ ହୀନ ଅଟେ ଜନ

ପ୍ରଣାମ ମୋର ପ୍ରଭୁ ଘେନ  ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract