ଓଡିଶା ଝିଅକୁ ଦେଖ
ଓଡିଶା ଝିଅକୁ ଦେଖ
ଓଡିଶା ଝିଅକୁ ଦେଖରେ
ଓଡିଶା ଝିଅକୁ ଦେଖ,
ମୁରୁକି ମୁରୁକି ହସକୁ
ଗୁଲୁଗୁଲିଆ ତା ମୁଖ l(0)
ଝିକିମିକି ନାଲି ଓଢଣୀ
ଛନଛନିଆ ତା ଚାଲି,
ରୁଣୁଝୁଣୁ ଶବଦ କରି
ଯାଉଥାଏ ହଲିହଲି l
ଲାଜେଇ ଯାଏ ଦେଖି ପୁଅ
ବାଜିଗଲେ ତାର ପାଖ l
ଓଡିଶା............. (1)
ମନେମନେ ଭଲ ପାଇ ସେ
. ଏଣେତେଣେ ଚାହୁଁ ଥାଏ,
ସତେ କି ନ ଜାଣିଲା ପରି
ମନେମନେ ଘାରି ହୁଏ l
ଗାଲରେ ହାତ ଦେଇ କରି
କାମୁଡୁଥାଏ ତା ନଖ l
ଓଡିଶା......... ........ (2)