Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Ramesh Chandra Mishra

Romance

4.0  

Ramesh Chandra Mishra

Romance

ନୂପୁରର ମଧୁରାଗ

ନୂପୁରର ମଧୁରାଗ

1 min
222


ମୋ ପ୍ରେୟସୀର ପାଦଯୁଗେ

ଶବ୍ଦର ନୂପୁର

ରୁଣୁଝୁଣୁ ନିକ୍ବଣରେ

ତପସ୍ବୀର ଧ୍ଯାନଭଙ୍ଗ ହୁଏ,


        ସ୍ବପ୍ନପରୀ ଭୂମିଠାରୁ

        ଭୂମାଯାଏ ବ୍ଯାପ୍ତ

        ନିମିଷକ ଗତିରେ ସେ

        କଳ୍ପଲୋକେ ପହଞ୍ଚାଇଦିଏ ।


ମଦାଳସୀ ମଧୁଭାଷୀ

ବଚନର ମୃଦୁଳ ଝଙ୍କାରେ

ଅଭିଭୂତ କରେ ଦେହ ମନ,


      ଭାବ-ନଗରୀର ପ୍ରଜ୍ଞାଯୁକ୍ତ

      ଅତିନ୍ଦ୍ରିୟ ରାଜ୍ଯେ

      କରାଉଥାଏ ମୁକ୍ତ ବିଚରଣ


କ୍ଷଣକରେ ସ୍ବର୍ଗ, ମର୍ତ୍ତ୍ଯ,

ତଳ, ରସାତଳ

ତା ଇଚ୍ଛାରେ ଘୂରାଏ,


     ମୋ ପ୍ରେୟସୀର ପାଦଯୁଗେ

     ଶବ୍ଦର ନୂପୁର

     ରୁଣୁଝୁଣୁ ନିକ୍ବଣରେ

     ତପସ୍ବୀର ଧ୍ଯାନଭଙ୍ଗ ହୁଏ ।


ଆନମନା ପ୍ରେୟସୀ ମୋ

ଅଲିଅଳୀ ସ୍ବପ୍ନମୟୀ

ଇନ୍ଦ୍ରଜାଲ ବିଦ୍ଯାରେ ଧୂରୀଣା,


      କୁହୁକର ଭୋଜବାଜି କରି

      ମରୁବୁକେ ସୃଷ୍ଟିକରେ

      ଆକାଂକ୍ଷିତ ଜଳର ଝରଣା


ନିଷ୍ଠୁରକୁ ଅଣାୟତ୍ତ ଭାବେ

ଭସାଇ ନେଇପାରେ

ଦିଶାହୀନ ଆବେଗର ସୁଏ ।


      ମୋ ପ୍ରେୟସୀର ପାଦଯୁଗେ

      ଶବ୍ଦର ନୂପୁର

      ରୁଣୁଝୁଣୁ ନିକ୍ବଣରେ

      ତପସ୍ବୀର ଧ୍ଯାନଭଙ୍ଗ ହୁଏ ।


ନୁହେଁ ସେ ରମ୍ଭା ମେନକା

ଉର୍ବଶୀ ବା ସରଗ ଅପ୍ସରୀ

ସୌନ୍ଦର୍ଯ୍ୟର ନାହିଁ ତା ଉପମା,


       ଜିଣିପାରେ ସଭିଙ୍କର ହୃଦୟ ସାମ୍ରାଜ୍ୟ

       ସାବଲୀଳ କରିଦିଏ ଜୀବନର ଧାରା

       ଭରିଦିଏ ଲଳିତ ସୁଷମା,


ସମଗ୍ର ଏ ଜୀବନର ସତ୍ତା ମୋର

ତା ନୂପୁରର ମଧୁ ରାଗେ

ରସୋତ୍ତୀର୍ଣ୍ଣ ହୁଏ


      ମୋ ପ୍ରେୟସୀର ପାଦଯୁଗେ

      ଶବ୍ଦର ନୂପୁର

     ରୁଣୁଝୁଣୁ ନିକ୍ବଣରେ

     ତପସ୍ବୀର ଧ୍ଯାନଭଙ୍ଗ ହୁଏ ।


  


Rate this content
Log in