Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sanjaya Ananda Kumar Tripathy

Inspirational

4.0  

Sanjaya Ananda Kumar Tripathy

Inspirational

ନୀରର ଠିକଣା

ନୀରର ଠିକଣା

1 min
81


ନଦୀ, ଆଖି ଓ ସାଗର

ସବୁଠାରେ ଭରିଥାଏ ନୀର,

ଫରକଟା ଖାଲି ଥାଏ

କେଉଁଠି କେତେ ଗଭୀର ।

ନଦୀ ନୀରର ଶେଷ ଠିକଣା

ଅଟଇ ସାଗର,

ମିଶିଗଲେ ମନ ଶାନ୍ତି

ହୁଅଇ ତାହାର ।

ଆଖି ନୀର ସରେ ନାହିଁ

ଥିବା ଯାଏ ଏ ଜୀବନ,

ଇଛା ହେଲେ ବହିଯାଏ

କରିବାକୁ ଦୁଃଖର ହରଣ ।

ସୀମାହୀନ ସାଗରରେ ହଜିଯାଏ

ସବୁ ନଦୀର ଠିକଣା,

ଆଖି ନୀର ସଚେତନ କରେ

ଭୋଗିଥିବା ଅବ୍ୟକ୍ତ ଯନ୍ତ୍ରଣା ।

ଆଖି ନୀର ଗଭୀରତା

କେ କହି ପାରିବ ?

ସାଗର ବି ତା ଠାରୁ

ହାର ମାନି ଯିବ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational