Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ARCHANA DEO

Inspirational

3  

ARCHANA DEO

Inspirational

ନାରୀ

ନାରୀ

1 min
16


 ତୁ ନାରୀ, ତୁ ସେହି ଶକ୍ତିର ରୂପ

ତୋ ଭିତରେ ଆତ୍ମଗୋପନ କରେ ପାପୀମାନଙ୍କର ପାପ

ତୁ ସବୁ ସହିଯାଉ ହସି ହସି, ଖୁସି ବାଣ୍ଟି ବୁଲୁ

ନ ଭାବି ପର କି ଆପଣା


ତୋ ଆଖିରେ ଅନେକ ଲୁହ ବସା ବାନ୍ଧେ

ତଥାପି ତୁ ଲୁହ ପୋଛି ଆଗେଇ ଚାଲୁ 

ପରିବାରର ବୋଝ ବହି


ତୁ ନାରୀ ବୋଲି ତ ଏତେ ଦୁଃଖ, ଏତେ ଯାତନା

ସହ୍ୟ କରିପାରୁ, ହସି ହସି କଷ୍ଟକୁ ଆପଣାର କରିନେଉ

ତୁ ନାରୀ ବୋଲି ସମ୍ପର୍କର ଭାବକୁ ବୁଝି

ସମସ୍ତଙ୍କୁ ନିଜର କରିନେଉ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational