Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jyochhna rani Devi

Inspirational

3  

Jyochhna rani Devi

Inspirational

ମୁଁ ଓଡ଼ିଆ

ମୁଁ ଓଡ଼ିଆ

1 min
227



ଓଡ଼ିଆ ମୁଁ ଗରବେ କହୁଛି

  ଚନ୍ଦନ ତୁଳସୀ ପରି  

    ମୋ ମାଟି ମୁଣ୍ଡରେ ମାରି

ମଥାନତେ ଆନନ୍ଦରେ ତା'ଗାଥା ଗାଉଛି ।

ଓଡ଼ିଆ ମୁଁ.......



ଓଡ଼ିଆ ମୁଁ ଗରବେ କହୁଛି

  କୁଞ୍ଜ କାନନ ଭରା

    ଶ୍ୟାମଳିମା ମଧୁଝରା

ଆହା କି ସୁଷମା ସତେ ଝରି ତ ଯାଉଛି !

ଓଡ଼ିଆ ମୁଁ.......


ଓଡ଼ିଆ ମୁଁ ଗରବେ କହୁଛି ।

  ଏ ମାଟି କୋଳେ ଜନମି 

   ବୀର ପୁଙ୍ଗବ ମଣି

କେତେ ଯେ କଷଣ ସହି ତା'ପାଇଁ ଲଢିଛି ।

ଓଡ଼ିଆ ମୁଁ.........


ଓଡ଼ିଆ ମୁଁ ଗରବେ କହୁଛି ।

ମଧୁର ମମତା ବୋଳା

   ତା'ଭାଷା ମାଧୁରୀ କଳା

ଆବେଗର ଉଚ୍ଛ୍ଵାସର ଡୋରିରେ ବାନ୍ଧୁଛି ।

ଓଡ଼ିଆ ମୁଁ .....


ଓଡ଼ିଆ ମୁଁ ଗରବେ କହୁଛି 

  କୀରତି ଯେ ଉଦ୍ଭାସଇ

   ବିଶ୍ଵେ ଚକିତ କରଇ

ସଂସ୍କୃତି ଭୁବନ ସେ ତ ବାନା ଉଡାଉଛି ।

ଓଡ଼ିଆ ମୁଁ....


ଓଡିଆ ମୁଁ ଗରବେ କହୁଛି

 ବେସର ମହୁର ଅନ୍ନ

   ନାନାଦି ପିଠା ବ୍ୟଞ୍ଜନ

 ଭୂମଣ୍ଡଳେ ଓଡ଼ିଆର ଚରଚା କରୁଛି ।

ଓଡ଼ିଆ ମୁଁ........


ଓଡ଼ିଆ ମୁଁ ଗରବେ କହୁଛି 

 ଓଡିଆଣି ଦାଣ୍ଡେ ଚିତା

   ଲିପାପୋଛା ସୁମାର୍ଜିତା

ବାର ଦିଅଁ ତେର ଓଷା ପରବ ହସୁଛି ।

ଓଡ଼ିଆ ମୁଁ .......



ଓଡ଼ିଆ ମୁଁ ଗରବେ କହୁଛି

  ପବିତ୍ର ମୋ ମାଟି ନାଇ

     ଶପଥ କରିବି ମୁହିଁ

ଉତ୍କଳ କମଳାପୁର ଚରଣେ ନମୁଛି ।

ଓଡ଼ିଆ ମୁଁ....।



   


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational