Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DILIP KUMAR SAHOO

Abstract Fantasy Children

4  

DILIP KUMAR SAHOO

Abstract Fantasy Children

ମୋ ଓଡ଼ିଶା (ଭାଗ-୧୩) - ଆମ ମଠ ମନ୍ଦିର

ମୋ ଓଡ଼ିଶା (ଭାଗ-୧୩) - ଆମ ମଠ ମନ୍ଦିର

1 min
386



ଏମିତି ମୋ ରାଇଜକୁ ଯିଏ ଆସିଛି

ମନ ଲୋଭା ଛବି ତାକୁ ବାନ୍ଧି ରଖିଛି ।

ପ୍ରାଚୀନ ମଠ ମନ୍ଦିର ଗୁମ୍ଫା ଗହ୍ବର

ଅପରୂପ କିର୍ତ୍ତୀରାଜି ଶୋଭା ସୁନ୍ଦର ।

ନୀଳାଚଳ ନୀଳସିନ୍ଧୁ ନୀଳଶଇଳ

ଶଇଳ ଶିଖରେ ଶୋଭେ ବଡ ଦେଉଳ ।

ବଡ ଦେଉଳରେ ପ୍ରଭୁ ଜଗତନାଥ

ଦରଶନ ପାଇଁ ଝୁରେ ସାରା ଜଗତ ।

ଅର୍କ କ୍ଷେତ୍ର କୋଣାର୍କ ରେ ସୂର୍ଯ୍ୟ ଙ୍କ ପୂଜା

ମୂଖଶାଳା ଉଡାଏ ତା ବିଜୟ ଧ୍ବଜା ।

ଅପୂର୍ବ କଳା କିରତି ଲାଗେ ବିଚିତ୍ର

ଧନ୍ୟ ଶିଳ୍ପୀ ଖୋଳିଅଛ ଏମିତି ଚିତ୍ର ।

ଧଉଳିର ସ୍ତୁପ ଖଣ୍ଡଗିରି ଗୁମ୍ଫାରେ

ସ°ଘତିର କଥା ହୋଇଅଛି ଲେଖାରେ ।

ଭୁବନ ଈଶ୍ୱର ସେ ଭୁବନେଶ୍ବରରେ

ମନ୍ଦିରର କାରୁକାର୍ଯ୍ୟ ମନ ମୋହେରେ ।

ହୀରାକୁଦ ନଦୀବନ୍ଧ ଜଳ ଭଣ୍ଡାର

ଏମିତିତ ସ୍ଥାନ କେତେ ଭାରି ସୁନ୍ଦର ।

ଆସି ଥରେ ଦେଖ କୋରାପୁଟିଆ ବର୍ଷା

ଓଡିଶା ଓଡିଶା ମାଆ ମୋର ଓଡିଶା....ll


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract