Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Manorama Mohanty

Abstract Inspirational

3  

Manorama Mohanty

Abstract Inspirational

ମୋ ବାପା

ମୋ ବାପା

1 min
159



କାହିଁ କୁହ ବାପା 

ପାଷାଣ ପରିକା 

    ସଂସାର ହାଟରେ ବସିଅଛ 

ବରଷା ବତାସେ 

ବରଷ ବରଷ 

   ହସୁଛ ସେମିତି ହସୁଅଛ !


ଆଶା ଅଭିଳାଷ 

ନାହିଁ ତୁମଠାରେ 

   କାମନା ବାସନା ଅବଶୋଷ 

ଖରା ବରଷା କୁ 

ନାହିଁ ତ ଖାତିରି 

   ମନେନାହିଁ ଜମା ରାଗରୋଷ ।


ନାହିଁ ସେ ହୃଦୟେ 

ଅପମାନ ବୋଧ 

   ବାଧେନାହିଁ କାହା ଉପହାସ 

ସବୁ ସହିଯାଇ 

ଖାଲି ଚାହିଁଥାଅ 

   ମୂକସାକ୍ଷୀ ହୋଇ ବାରମାସ ।


ଆମ ପାଇଁ ତୁମେ 

କଷ୍ଟ କୁ ଭାବୁଛ 

   କାଳିଆ ଠାକୁର ମହାଭୋଗ 

ନାହିଁ ତ ପିପାଶା 

ଅର୍ଥ ସ୍ୱାର୍ଥ ଆଶା 

  ଲୋଡିନାହଁକେ ବେରାଜଭୋଗ ।


ଜୀବନ ରାସ୍ତା ରେ 

ଠିଆ ହୋଇଅଛି 

  ତୁମ ଆଦର୍ଶ କୁ ଅନୁସରି 

ତୁମେ ପରା ମୋର 

ଜୀବନ ଦାୟକ 

   ସୁଖ ଦୁଃଖର ସାଥୀପରି ।


ହେ ବାପା ମୋର 

ରକତ ନିଗାଡ଼ି 

   ମୋତେ ତୁମେପରାଗଡିଅଛ 

ବଞ୍ଚିଥିବା ଯାଏ 

ଦେଉଥିବି ଖୁସି 

କହୁଛି ଏକଥା କରି ସତ ।


ବୋହିବନି ଲୁହ 

ଆଖିରୁ ତୁମର 

    ଜୀବନ ଯନ୍ତ୍ରଣା ସହିବନି 

ଯେତେବେଳେ ତୁମେ 

  ବୁଢ଼ାହୋଇଯିବ 

   ବେସାହାରା ବୋଲି ଭାବିବନି ।



Rate this content
Log in