Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Binodini Dash

Inspirational

3  

Binodini Dash

Inspirational

ମହକୁ ମହକରାଶି କବିତା ଦେହରୁ

ମହକୁ ମହକରାଶି କବିତା ଦେହରୁ

1 min
148



କବିମାନେ ମନୋବଳେ ସାଜ ମହାମେରୁ

ମହକୁ ମହକ ରାଶି କବିତା ଦେହରୁ ।


କଳେବର ଭାବ ରସେ ହେଉ ରସାଣିତ 

ଶବଦ ବିଭାରେ ପୁଣି ସେ ଅନୁରଣିତ ।


ବିବାହିତା କନ୍ୟାଟିଏ ସୁନ୍ଦର ଯେପରି

ପିନ୍ଧାଇ ଶବ୍ଦ-ଗହଣା ଦିଅ ବିଦା କରି ।


ଓଠ ଛୁଇଁ ଝରି ପଡୁ ଖିଲିଖିଲି ସହ

ବିତରି ଦେଉ ଯେତେକ ତାହାଠି ସୁବାସ ।


ଶିକ୍ଷଣୀୟ ନାନା ବର୍ତ୍ତା କରିକି ବହନ

ଉଭା ହେଉ ଦୃଷ୍ଟି ପଥେ ରୂପେ ଭିନ୍ନ ଭିନ୍ନ ।


ମୁଗ୍ଧ କରୁ ମନ-ପ୍ରାଣ ତାହାର ପରଶ

ଚିନ୍ତା ଚେତନାର ହେଉ ନୂତନ ଉନ୍ମେଷ ।


ସକଳ ଭାବନା ହେଉ ସମାଜର ହିତ 

ପ୍ରଚେଷ୍ଟାର ସାଜ ପିନ୍ଧି ବଢ଼ାଅ ମହତ ।


ସମାଜ ପରିବର୍ତ୍ତନେ ପ୍ରେମ-ପୁଷ୍ପାଞ୍ଜଳି

ଢାଳ ପ୍ରତି ଅଞ୍ଚଳରେ ହରଷକୁ ତୋଳି ।


ଯେତେ ମହକି ଉଠିବ ଆପଣା ଦେଶରେ

ବାସ ଛୁଟାଇ ପାରିବ ବିଦେଶ ମଧ୍ୟରେ ।


ସୃଷ୍ଟି ସହ ସ୍ରଷ୍ଟା ତା'ର ହୋଇ ମହକିତ

ଆନ ନେତ୍ର ଖୋଲି ନିଶ୍ଚେ ମରତେ ଜୀବିତ ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational