Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Jyotiranjan Acharya

Fantasy Inspirational

4  

Jyotiranjan Acharya

Fantasy Inspirational

ମାନୁଛି... କିନ୍ତୁ

ମାନୁଛି... କିନ୍ତୁ

1 min
317


ମାନୁଛି ଘୋଟିଛି ଘୋର କଳା ଅନ୍ଧକାର 

ଅନ୍ଯ ଏକ ସୂର୍ଯ୍ୟୋଦୟ ନାହିଁ ବେଶୀ ଦୂର ।

ମାନୁଛି କ୍ଷତାକ୍ତ ପଦ ରାସ୍ତା କଣ୍ଟକିତ 

ଲକ୍ଷସ୍ଥଳ କିନ୍ତୁ ନିଶ୍ଚେ ପୁଷ୍ପରେ ଶୋଭିତ ।

ମାନୁଛି ଅନଳ ବର୍ଷେ ଆଜି ଗଗନରୁ 

ବସନ୍ତ ବାସ୍ନା ବହିବ କାଲି ପବନରୁ ।

ମାନୁଛି ମନ ଆକାଶ ଏବେ ମେଘାଚ୍ଛନ୍ନ 

ଭଷା ବାଦଲଟା ଗଲେ ସୁନୀଳ ଗଗନ ।

ମାନୁଛି ସମୟ ହୁଏ ବଡ ବିପରୀତ 

ସବୁ ଭୟଂକର ଆଜି କାଲିକି ଅତୀତ। 


Rate this content
Log in