Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Gajendra Kumar sethy

Inspirational

3  

Gajendra Kumar sethy

Inspirational

ମାଣବସା

ମାଣବସା

1 min
230


ବାରମାସେ ଏଠି ତେର ପର୍ବ ସିନା

ଧନ୍ୟ ମୋ ଓଡ଼ିଶା ଭୂଇଁ

ସୁନ୍ଦର ସଂସ୍କୃୃତି ଭବ୍ୟ ପରମ୍ପରା

ଚରଣ ଯାଇଛି ଛୁଇଁ ।

ପୁଣ୍ୟ ମାାର୍ଗଶୀର ସଭିଙ୍କ ହୃଦୟେ

ମାଆ ଲକ୍ଷ୍ମୀଙ୍କର ଓଷା

ମାଣବସା ଠାରୁ ହରିବଂଶ ଯାଏ

ମନେ ବାନ୍ଧିିଲାଣି ବସା ।

ଓଡ଼ିଆ ଘରର ପାଣି ଓ ପବନ

ମାଣବସା ଗୁରୁବାର

କେଡେ ଯତନରେ ଝୋଟି ଚିତା କରେ

ସତେ ଅବା ଲକ୍ଷ୍ମୀ ପାଦ

 ମାଆ ଲକ୍ଷ୍ମୀ ମଧ୍ୟ ସାହା ହୋଇଥାନ୍ତି

ଆସିଲେ କେବେ ବିିପଦ


 


Rate this content
Log in