Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chandrakanta Nayak

Classics

3  

Chandrakanta Nayak

Classics

କରି କରାଏ ତୋ ଅଦେଖା ହାତ !

କରି କରାଏ ତୋ ଅଦେଖା ହାତ !

1 min
373


ମାଗିବାର ସବୁ ହରେଇ ସାରିଛି

ମାଗିବାକୁ କିଛି ନାହିଁ ମୋହର ।

କେମତିକା ତୋତେ ଧନ୍ୟବାଦ ଦେବି

କହିଦେବ ମୋତେ କଳା ଠାକୁର ?

ମୋର ବୋଲି ଯେତେ କହୁଛି ସେ ପର

ନୁହେଁ ମୋର ସବୁ ଖାଲି ତୋହର ।

ମିଛରେ ମିଛରେ ବଡେଇ କରୁଛି

ସବୁ ତୋ ଆଗରେ ପଡିଯାଏ ଫିକା

ରଙ୍ଗ ରଙ୍ଗିଆ ମୋ ଶ୍ରୀଜଗନ୍ନାଥେ ।

ସବୁ ମରିଚିକା ସବୁ ମାୟାର

ଯେତେ ଅହମିକା ତୋ ଆଗରେ ତୁଛ

କରି କରାଏ ତୋ ଅଦେଖା ହାତେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics