Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

suvendu Meher

Inspirational

4  

suvendu Meher

Inspirational

କନ୍ଧ ଘରର ଅନ୍ଧ କବି

କନ୍ଧ ଘରର ଅନ୍ଧ କବି

1 min
268



କନ୍ଧ ପରିବାରେ ଜନ୍ମିତ ହୋଇ ହେ

ଅନ୍ଧ କବି ନାମ ବହି ।

ଦୁନିଆଁ ଆଖିରେ ଅନ୍ଧ ତୁମେ କିନ୍ତୁ

ଦିବ୍ୟ ଦୃଷ୍ଟି ଅଛି ରହି ।।


ଓଡ଼ିଆ ଭାଷାକୁ ଦେଇଗଲ ତୁମେ

ଶତାଧିକ କାବ୍ୟ ରତ୍ନ ।

ଜୀବନ ଦର୍ଶନ ଆତ୍ମ ର ଜିଜ୍ଞାସା

ଜୀବନ ବ୍ୟାପି ସାଧନ ।।


ମାନବ ଜାତିର ମଙ୍ଗଳ ପାଇଁ ହେ

ଜୀବନ ଉତ୍ସର୍ଗ କରି ।

ସାଧନା ଶୀର୍ଷରେ ଉପସ୍ଥିତ ତୁମେ

ପୁଣ୍ୟାତ୍ମା ହେ ଅବତରୀ ।।


ଘାତ ପ୍ରତିଘାତ ଶୈଶବ କାଳରୁ

ଯନ୍ତ୍ରଣା ଜର୍ଜରିତ ।

ତିଳେହେଁ ପ୍ରଭୁ ହେ ଖାତିର ନ କରି

ବିଶ୍ୱେ ହୋଇଲ ବିଦିତ ।।


ବ୍ରହ୍ମ ନିରୂପଣ ସ୍ତୁତି ଚିନ୍ତାମଣି

ଅଷ୍ଟକ ବିହାରୀ ଗୀତା ।

ଚଉତିଶା ଗ୍ରନ୍ଥ ନିର୍ବେଦ ସାଧନା

ଆଉ ଆଦିଅନ୍ତ ଗୀତା ।।


ଶତାଧିକ ଗ୍ରନ୍ଥ ଦେଇଗଲ ଦାନ

ବିଶ୍ୱର ମଙ୍ଗଳ ପାଇଁ ।

କନ୍ଧରା ଗ୍ରାମରୁ ଜନ୍ମିତ ହୋଇ ହେ

ଡାକରା ଅଲେଖ ସାଇଁ ।।


ସତ୍ୟର ସନ୍ଧାନୀ ଶୂନ୍ୟ ବ୍ରହ୍ମ ସେବା

ଅଲେଖ ମହିମା ଡାକ ।

ରାଜା ସମ୍ଭ୍ରାନ୍ତିୟ ଅତ୍ୟାଚାର ମଧ୍ୟ

ଅଟକାଇ ନାହିଁ ଦେଖ ।।


ମୃତ୍ୟୁରୁ ଅମୃତ ଜୀବନରୁ ଜ୍ୟୋତି

ଅନ୍ତରୀକ୍ଷ ଅନ୍ଧକାର ।

ପ୍ରଜ୍ଞାରୁ ପ୍ରତ୍ୟୟ ବେଦରୁ ନିର୍ବେଦ

ସାକାର ରୁ ନିରାକାର ।।


ଆହେ ନିଖିଳର ପୁର୍ଣ୍ଣ ଅଧୀଶ୍ଵର 

ମହିମା ଅଲେଖ ନାଥ ।

ଘେନା କର ବାରେ ଅକୀଞ୍ଚନ ଡାକ

ପୂର୍ଣ୍ଣ କର ମନୋରଥ ।।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational