Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

R Ashwani Banjan Murmu

Inspirational

2  

R Ashwani Banjan Murmu

Inspirational

କିଛି ଦିନ ଶ୍ରମିକ ହେଇଯିବା

କିଛି ଦିନ ଶ୍ରମିକ ହେଇଯିବା

1 min
3.1K


ଚାଲ କିଛି ଦିନ ଶ୍ରମିକ ହେଇଯିବା

ଠିକା ଶ୍ରମିକ ନ ହେଲେ ଦାଦନ

ନିଜ ରାଜ ଉଆସର ଶୀତଳତା

ଛାଡି କିଛି ଦିନ ଅପନ୍ତରା ଇଲାକାରେ ଜିଁବା


କିଛିଦିନ ଉପାସରେ ବି ଜିଁବା

ଅନ୍ତତ ଦିନକୁ ଦି ଓଳି

ଆତ୍ମୀୟ ଠାରୁ ଖୁବ ଦୂରରେ

ଏକଦମ୍ ଏକାନ୍ତ ନିର୍ବାସନରେ ᱾


କିଛିଦିନ ପିନ୍ଧିବା ପାଇଁ ନ ଥାଉ

ଦେହକୁ କିଛିବି ସମ୍ମାନନୀୟ

ଚିରା ପୁଙ୍ଗୁଳା ଉନ୍ମୁକ୍ତ ଉଦର

ସହିଯିବା କିଛିଟା ଉପହାସ ᱾


ହାତ ପାହାନ୍ତାରେ ନ ଥାଉ

କିଛିବି କିଣିନେବାର କ୍ଷମତା

ହେଉ ହାତ ପତେଇବାର ଅଭ୍ୟାସ

ଆଉ କାହା ଅନୁଗ୍ରହ ତଳେ ᱾


କିଛିଦିନ ଚାଲିଥାଉ ଜୀବନ

ଏମିତି ଫୁଟପାଥର ଶେଜରେ

ହେଇଯାଉ ନିଶ୍ଚିହ୍ନ ସବୁ ପ୍ରଭେଦ

ଦିନ ରାତି ମଣିଷ ଆଉ ସ୍ବାନର ᱾


କିଛିଦିନ ପାଇଁ ବିସ୍ମୃତି ଯାଉ

ଯେତେ ସବୁ ଗୌରବ ଗରିମା

ଲଲାଟର ଯେତେ ସବୁ ଲାଲିମା

ଚାଲ କିଛିଦିନ ଶ୍ରମିକ ହେଇଯିବା ᱾


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational