Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kadambari Mohakhud

Romance Classics Inspirational

3  

Kadambari Mohakhud

Romance Classics Inspirational

କାକର ପ୍ରକୃତି ପ୍ରେମିକା

କାକର ପ୍ରକୃତି ପ୍ରେମିକା

1 min
181


ପ୍ରକୃତି ପ୍ରେମିକା ମୁଁ କାକରର ଛିଟା

ମୁଁ ତରୁ-ଲତା ,ପତ୍ର-ଫୁଲ ସଭିଙ୍କ ପ୍ରେମିକା

ପାହାନ୍ତି କାକର ବିନ୍ଦୁ ମୁଁ ଶୀତଳର ଛିଟା 

ସଭିଏଁ ଭାବନ୍ତି ମୁଁ କାଳେ..... ଫୁଲର ପ୍ରେମିକା ||


ହେମନ୍ତର ଚାଲିଯିବା ଅବା ଶୀତର ଆସିବା

କୁହୁଡ଼ିକୁ ନିବେଦନ ଚାଲ ସାଥିହୋଇ ମିଶିବା

ପାହାନ୍ତି ସୁରୁଜ ସାଥେ ଲୁଚକାଳି ଖେଳିବା

ପ୍ରକୃତିର ନିରଳା ଗାଲିଚାରେ…. ସାଥିହୋଇ ବସିବା ||


 ବାରମାସୀ ପ୍ରେମିକା ମୁଁ ପ୍ରଭାତର ବେଳେ

ନୀତି ଦେଖେ ପ୍ରକୃତିକୁ ପତ୍ର ଅବା ଡାଳେ

ଦୃଷ୍ଟି ବି ବଦଳି ଯାଏ ଭାବନାର ବେଳେ

ବର୍ଣ୍ଣନାରେ ରହିଯାଏ ମୁଁ.... ଫୁଲର କୋଳେ ||


ପ୍ରଜାପତି ବନ୍ଧୁ ସାଜି ସାଥେ ଆସି ବସେ

ପାହାନ୍ତି କାକଳି ମୋତେ ଦେଖି ରାବେ

କୋଇଲି ବି ସିଟି ମାରି ଇଶାରାରେ ଡାକେ

ମୁଁ ଲାଜେଇ ପ୍ରେମିକା ଯେ.. ସକାଳରେ ଭିଜେ ||


ପ୍ରକୃତିର ପ୍ରେମିକ ମୁଁ କାକର ର ଛିଟା

ଚିତ୍ରକାର , ଲେଖକର ମୁଁ ବିଷୟ ବଟିକା

ଶୀତଳ ଜ୍ୟୋତ୍ସ୍ନାର ମୁଁ ପାହାନ୍ତି ତାରକା

କିଏ କହେ କେବଳ ମୁଁ ….. ଋତୁର ନାୟିକା ||


ପ୍ରକୃତିର ପ୍ରେମିକା ମୁଁ.... କାକରର ଟୋପା

ସକାଳର ଅଳଙ୍କାର.. ମୁଁ ପ୍ରକୃତି ପ୍ରେମିକା ………. ||


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance