Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DILIP KUMAR SAHOO

Inspirational

4.7  

DILIP KUMAR SAHOO

Inspirational

ଜରି ଗୋଟାଳି

ଜରି ଗୋଟାଳି

1 min
262



 କଅଁଳ କଳି ମୁଁ ଜରି ଗୋଟାଳି

 ଶଇଶବ ମୋର ପଡଇ ବଳି

 କଅଁଳ ହାତରେ ସାଉଁଟେ ଜରି ମୁଁ

 ବୁଲି ଏ ସହର ଗଳିକୁ ଗଳି 

 ଜରି ଗୋଟାଳି ମୁଁ ଜରି ଗୋଟାଳି ।


 କଅଁଳ ବୟସ କପାଳ ଫଟା

 ନିଇତି ସପନ ପଖାଳ ମୁଠା

 ପେଟ ପାଇଁ ମୋର ଜରି ମୁଁ ଗୋଟାଏ

 ସପନକୁ ମୋର ପାଦରେ ଦଳି

 ଜରି ଗୋଟାଳି ମୁଁ ଜରି ଗୋଟାଳି ।


  ମୋ ସାଙ୍ଗର ପିଲା ପାଠ ପଢନ୍ତି

  ସକାଳୁ ସକାଳୁ ସ୍କୁଲ ଯାଆନ୍ତି

  ସକାଳ ହେଲେ ମୁଁ ଛିଣ୍ଡା ଅଖା ଧରି

  ବାହାରି ପଡେ ମୋ ଆଖିକୁ ମଳି

  ଜରି ଗୋଟାଳି ମୁଁ ଜରି ଗୋଟାଳି ।


  କଅଁଳ ଆଖିରେ ଅନେକ ଆଶା

  ଦୁନିଆ ବୁଝେନି ଅକୁହା ଭାଷା

  ପଢିବା ବୟସ ବଢିବା ବୟସ

  ମନ ଖୁସିରେ ମୁଁ ପାରୁନି ଖେଳି

  ଜରି ଗୋଟାଳି ମୁଁ ଜରି ଗୋଟିଳି ।


  ଧରିବାକୁ ମନ ବହି କଲମ

  ଉପାସ ରହିବି ନକଲେ କାମ

  କଅଁଳ ଡେଣା ମୋ ବାଟବଣା ହୁଏ

  ଭବିଷ୍ୟତ ମୋର ଯାଉଛି ଜଳି

  ଜରି ଗୋଟାଳି ମୁଁ ଜରି ଗୋଟାଳି ।


  ସମୟ କି ସତେ ଭରସା ହେବ

  ମନକଥା ମୋର ବୁଝି ପାରିବ

  ପଢିବାକୁ ମୋତେ ସୁଯୋଗ ଦେବସେ

  ନୂଆ ଆଶା ମୋର ମନନରେ ବୋଳି

  ଜରି ଗୋଟାଳି ମୁଁ ଜରି ଗୋଟାଳି ।

   

   

   


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational