Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ମୁକ୍ତିରାଣୀ ଦେବତା

Inspirational

3  

ମୁକ୍ତିରାଣୀ ଦେବତା

Inspirational

ଜୀବନ ଖରା ଛାଇର ଖେଳ

ଜୀବନ ଖରା ଛାଇର ଖେଳ

1 min
114


ଦୁଇଦିନିଆଁ ଏ ମଣିଷ ଜୀବନ

ମିଛମାୟା ଭରା ଯେତେକ ସପନ

ଧନଜନ ଯଶ କିଛିଦିନ ଲାଗି 

ମରଣ ବସିଛି ବାଟକୁ ତ ଜଗି ।


ମାନ ଅପମାନ କ୍ଷଣସ୍ଥାୟୀ ଭାଇ

ତୁମ ଦୁଃଖ ଲାଗି ତୁମେ ଏକା ଦାୟୀ

ଅନ୍ୟାୟ ଅନୀତି କରୁଥାଅ ନିତି

ଈଶ୍ୱରଙ୍କ ପ୍ରତି ନାହିଁ ତୁମ ଭୀତି ।


ଆଜି ଅଛି ଜୀବ କାଲି ନ ରହିବ

ମରିଗଲା ପରେ କିଏ ବା ଜାଣିବ

ଜୀବନରେ କେତେ ସୁକର୍ମ କରିଛ

କେଉଁ ଦୁଃଖୀଙ୍କର ଦୁଃଖକୁ ହରିଛ ।


ଆପଣା ସ୍ୱାର୍ଥରେ ବିତାଇଲ ଦିନ

ଚିର କଳଙ୍କିତ ତୁମର ଏ ମନ

ଅଧର୍ମ ପଥକୁ ବାଛିନେଲ କିଆଁ

ଭ୍ରଷ୍ଟାଚାରୀ ସାଜି ବୁଲାଉଛ ଭୁଆଁ ।


ମିଠାକଥା କହି ମନକୁ ଯେ ହରି

ପଛରୁ ମାରୁଛ ତୁମେ ବନ୍ଧୁ ଛୁରୀ

ପାପର ପଙ୍କରେ ଡୁବି ଦିନେ ଯିବ

ଗର୍ବ କରିବାକୁ ପ୍ରାଣ ଆଉ ଥିବ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational