Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Kalandi pal

Inspirational

3  

Kalandi pal

Inspirational

ЁЯк┤рм╣рм╕рнЗ рморнЛ рморм╛рмЯрм┐ рморм╛рмЖЁЯк┤

ЁЯк┤рм╣рм╕рнЗ рморнЛ рморм╛рмЯрм┐ рморм╛рмЖЁЯк┤

1 min
128



рмЧрм░рмм рмЖрморм░    рмЧрнМрм░рмм рмЖрморм░

     рмЬрмирморм┐ рмнрм╛рм░рмд рмХрнЛрм│рнЗ

рмкрнБрм░ рмкрм▓рнНрм▓рнА рм╣рм╕рнЗ рмЖрмирмирнНрмж рмЙрм▓рнНрм▓рм╛рм╕рнЗ

   рм╣рм╕рнЗ рморнЛ рморм╛рмЯрм┐ рморм╛рмЖрм░рнЗ.ред0ред


рмирм╛рм╣рм┐рмБ рмЖрмЬрм┐ рм╕рнЗрм╣рм┐ рммрм┐рмжрнЗрм╢рнА рмЖрмЦрм┐рм░

   рмирм╛рм▓рм┐ рмЖрмЦрм┐ рмдрнЛрмк рммрм╛рмг

рмЧрм░рнНрмЬрм┐ рмЙрмарнБрмирм╛рм╣рм┐рмБ    рмХрморм╛рмг рмПрмЗрмарм┐

   рмирнЗрммрм╛рмХрнБ рмХрм╛рм╣рм╛рм░ рмкрнНрм░рм╛рмг

рмЖрморм░рм┐ рмжрнЗрм╢рмХрнБ  рмЖрморнЗ рмЪрм│рм╛рмЙрмЫрнБ

    рм╢рм╛рм╕рми рмЖрмо рм╣рм╛рмдрм░рнЗ

рмЖрмо рм╣рм╛рмдрнЗ рмЖрморнЗ рмЖрмЗрми рмЧрмврм╝рнБрмЫрнБ

    рмЬрмирмо рмнрнВрмЗрмБ рмормЩрнНрмЧрм│рнЗ .редрнзред


рммрм┐рмЬрнНрмЮрм╛рмирм░ рмХрм│рм╛ рмХрнМрм╢рм│рм░рнЗ рмнрм░рм╛

   рмХрнЗрмЙрмБрмерм┐рм░рнЗ рмКрмгрм╛ рмирнЛрм╣рнБ

рмЬрмирмо рмнрнВрмЗрмБрм░    рм╕рмирморм╛рми рмкрм╛рмЗрмБ

    рмП рмЬрнАрммрми рмЪрм╛рм▓рм┐ рмпрм╛рмЙ

рммрмирм┐рммрнБ рм╕рнИрмирм┐рмХ    рммрмирм┐рммрнБ рмХрнГрм╖рмХ

   рм▓рм╛рмЧрм┐рммрнБ рмдрм╛рм░ рм╕рнЗрммрм╛рм░рнЗ

рм╣рм╛рм░рм┐ рмирм╛рм╣рнБрмБ рмЖрморнЗ рм╣рм╛рм░рм┐рммрнБрмирм┐ рмХрнЗрммрнЗ

   рм▓рмврм╝рнБрмЖ рмЬрм╛рмдрм┐ рмЖрморнЗрм░рнЗ редрниред



Rate this content
Log in

More oriya poem from Kalandi pal

Similar oriya poem from Inspirational