Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chinmaya Kumar Nayak

Inspirational

3  

Chinmaya Kumar Nayak

Inspirational

ଏମିତି ସକାଳ

ଏମିତି ସକାଳ

1 min
215


ଏମିତି ସକାଳ ଦିନେ ହେବ

ପୂରୁବ ଆକାଶେ ନ ଉଇଁ ସୁରୁଜ

କିଛି କ୍ଷଣ ପାଇଁ ରହିଯିବ

ବିଭାଜିତ ହେବ କୋଟି ସୁର୍ଯ୍ୟ ହୋଇ

କୋଟି ହୃଦାକାଶେ ଝଲସିବ।

ଏମିତି ସକାଳ !


ନ ପାହୁ ରଜନୀ ନ ଘୁଞ୍ଚୁ ତମସା

ନ ହେଉ ଦିବସ ଆବିର୍ଭାବ

ହୃଦ ଜ୍ୟୋତିବିନ୍ଦୁ ବିକିରିତ ହୋଇ

ନିଖିଳ ଜଗତ ପ୍ରକାଶିବ।

ଏମିତି ସକାଳ !


ସହସ୍ର ଜନ୍ମର ସଂସ୍କାର ଶୃଙ୍ଖଳ

ଏ ନବ ପ୍ରଭାତେ ଛିଡ଼ିଯିବ

ମାୟା ମୋହ ଘୋର ଘନ ଅନ୍ଧକାର

ସବୁରୀ ଅନ୍ତରୁ ଦୂର ହେବ। 

ଏମିତି ସକାଳ !


ସତ୍ୟର ଅରୁଣ କୋମଳ କିରଣେ

ମୃଦୁ ଉଷ୍ମତାର ଅନୁଭବ

ସରଳ ପ୍ରାଣରେ ବିଶ୍ୱାସର ପୁଣି

ମୋହିନୀ ରାଗିଣୀ ଶୁଭୁଥିବ। 

ଏମିତି ସକାଳ !


ସୁକର୍ମର ମହାମନ୍ତ୍ର ଉଚ୍ଚାରଣେ

ଦିଗନ୍ତ ଧ୍ୱନିତ ହେଉଥିବ

ପ୍ରକୃତିର ଶୁଦ୍ଧ ପ୍ରଭଞ୍ଜନ ସାଥେ

ସୁସମ୍ବାଦ ଆସି ପହଞ୍ଚିବ। 

ଏମିତି ସକାଳ !


ଇର୍ଷା ଦ୍ଵେଷ ଅହଙ୍କାରର କୁହୁଡ଼ି

ଜ୍ଞାନସୁର୍ଯ୍ୟ ତାପେ ଘୁଞ୍ଚିଯିବ,

ନ୍ୟାୟ ଧର୍ମ ପ୍ରେମ ବିମଳ ପ୍ରଭାରେ

ବିଶ୍ୱ ଚରାଚର ଝଲସିବ। 

ଏମିତି ସକାଳ !


ଭାବ ଅଗଣାରେ ଶୁଦ୍ଧ ଚିନ୍ତନର

ରଙ୍ଗୀନ ପ୍ରସୂନ ଫୁଟିଥିବ,

ଦେଖଣାହାରୀଙ୍କ ପ୍ରଫୁଲ୍ଲିତ ଓଠେ

ହସର ପାଖୁଡ଼ା ଝରୁଥିବ। 

ଏମିତି ସକାଳ !


ସୁସ୍ଵରେ ସୁକଣ୍ଠେ ମଧୁ ସମ୍ଭାଷଣ

ଶୁଣି ମନ ପ୍ରାଣ ତୃପ୍ତ ହେବ

ମୈତ୍ରୀ ପ୍ରୀତିଭରା ମଧୁ କାକଳିରେ

ଅଶାନ୍ତ ହୃଦୟ ସ୍ଥିର ହେବ। 

ଏମିତି ସକାଳ !


ଅବୁଝା ମନରେ ବାକିଥିବା ଦ୍ଵନ୍ଦ

କ୍ଷଣକରେ ଗଣ୍ଠି ଫିଟିଯିବ,

ସମାହିତ ହେବ ଯେତେ ସବୁ ପ୍ରଶ୍ନ

ଉଚ୍ଚିତ ପଥଟି ଦିଶିଯିବ। 

ଏମିତି ସକାଳ !


ଅନ୍ତରେ ବାହାରେ ପ୍ରକାଶର ଧାରା

ଆଖି ଝଲସାଇ ଚମକିବ,

ବେଳ ବୁଡିବନି ସଞ୍ଜ ନଇଁବନି

ଅନନ୍ତ ଦିବସ ରହିଥିବ। 

ଏମିତି ସକାଳ !


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational