Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DILIP KUMAR SAHOO

Inspirational

4.6  

DILIP KUMAR SAHOO

Inspirational

ଦୟାକର ପ୍ରଭୁ

ଦୟାକର ପ୍ରଭୁ

1 min
54



 ହେଲା ଶିଳାନ୍ୟାସ ହୋଇବ ମନ୍ଦିର

  ଅଯୋଧ୍ୟା ଓଠରେ ହସ

  ରାମ ଭଗବାନ କରିଲେ କଲ୍ୟାଣ

  କରୋଣାର ହେବ ଶେଷ ।

  ସାକ୍ଷୀ ଇତିହାସ ପ୍ରଭୁଙ୍କ ଆଶିଷେ

  ହସିଛି ମୁକୁଳା ମାଟି

  ଅଦ୍ଭୁତ ଘଟଣା ଘଟିଛି ଅନେକ

  ବିପଦ ଯାଇଛି ହଟି ।

  ପ୍ରଭୁ କଲେ ଦୟା ଅଶରୀରି ମାୟା

  ଅଚିରେ ହୋଇବ ଶେଷ

  ଦୁଃଖ ଅବସାଦ ଅପସରି ଯିବ

  କରୋଣା ହୋଇବ ନାସ ।

 କରୋଣା ଭୟରେ ଜୀବନ ଅସ୍ଥିର

 କଟକଣା ମାରେ ଛାଟ

 ବାଟ ବନ୍ଦ ଏଠି, ପେଟ ପାଇଁ ନାଟ

 ମନ ହୁଏ ଛଟପଟ ।

 ପ୍ରକୃତି ଆଗରେ ଛାର ଏ ମଣିଷ

 ଭରଷା ହେ ଭଗବାନ

 ଦୟା କର ପ୍ରଭୁ ରକ୍ଷାକର ପ୍ରଭୁ

 ପାଦତଳେ ନିବେଦନ ।

 

  

  

  


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational