Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Suresh chandra Padhy

Inspirational

4  

Suresh chandra Padhy

Inspirational

ଦୁଖିନି ମା

ଦୁଖିନି ମା

1 min
258



ଯିଏ ଦୁଃଖ କଷ୍ଟ ସହି ଜନମ ଦେଲା

ଆଜି ସେଇ ମା କେମିତି ଅଲୋଡ଼ା ହେଲା ।

କୋଳେ ନେଇ ଚାନ୍ଦ ଦେଖାଇ ଖୁଆଉଥିଲା

ଆଜି ସେଇ ମା କେମିତି ଅଲୋଡ଼ା ହେଲା ।

ଯେତେ ଦୋଷ କଲେ ସବୁ ଭୁଲି ଯାଉଥିଲା

ଆଜି ସେଇ ମା କେମିତି ଅଲୋଡ଼ା ହେଲା ।

ଗଣ୍ଠିର ଧନ ହୃଦ ସଙ୍ଖାଳି କରିଥିଲା

ଆଜି ସେଇ ମା କେମିତି ଅଲୋଡ଼ା ହେଲା ।

ସନ୍ତାନ ମୁଖ ଚାହିଁ ଯେ ଦୁଃଖ ଭୁଲିଗଲା

ଆଜି ସେଇ ମା କେମିତି ଅଲୋଡ଼ା ହେଲା ।

ମମତାର ଅମୃତ ପାନ କରାଇ ଥିଲା

ଆଜି ସେଇ ମା କେମିତି ଅଲୋଡ଼ା ହେଲା ।

ପଣତକାନି ରେ ଯିଏ ବାନ୍ଧି ରଖିଥିଲା

ଆଜି ସେଇ ମା କେମିତି ଅଲୋଡ଼ା ହେଲା ।

ହାତ ଧରି ଯିଏ ଚାଲିବା ଶିଖାଇ ଥିଲା

ଆଜି ସେଇ ମା କେମିତି ଅଲୋଡ଼ା ହେଲା ।

ନିଜ ଶିଶୁ ପାଇଁ ଯିଏ ସବୁ ତ୍ଯାଗ କଲା

ଆଜି ସେଇ ମା କେମିତି ଅଲୋଡ଼ା ହେଲା ।

ବୃଦ୍ଧ ବୟସେ ତା ଆଖିରୁ ଲୁହ ଝରିଲା 

ଆଜି ସେଇ ମା କେମିତି ଅଲୋଡ଼ା ହେଲା ।

ଖୁଆଇ ଥିଲା ସେ ଖାଇବାକୁ ନ ପାଇଲା

ଆଜି ସେଇ ମା କେମିତି ଅଲୋଡ଼ା ହେଲା ।

ଜରା ଶ୍ରମେ ରହି ଯିଏ ମଙ୍ଗଳ ଚାହିଁଲା

ଆଜି ସେଇ ମା କେମିତି ଅଲୋଡ଼ା ହେଲା ।

ବାର ଓଷା ବ୍ରତ ପୁଅ ପାଇଁ କରିଥିଲା

ଆଜି ସେଇ ମା କେମିତି ଅଲୋଡ଼ା ହେଲା ।

ପୁଅ ପର କଲେ ବି ଯା ଅନ୍ତର ଝୁରିଲା

ଆଜି ସେଇ ମା କେମିତି ଅଲୋଡ଼ା ହେଲା ।



Rate this content
Log in