Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Bulu Behera

Children

3  

Bulu Behera

Children

ଦରିଦ୍ରର ପୂଜାରୀ କିଏ ?

ଦରିଦ୍ରର ପୂଜାରୀ କିଏ ?

1 min
212


ଉତ୍କଳର ମଣି ଦରିଦ୍ର ସେବକ

              ଥିଲେ ଜଣେ ଭଦ୍ର ଲୋକ,

ଦରିଦ୍ର ସେବା ହିଁ ଈଶ୍ୱରଙ୍କ ସେବା

              ସେ ଥିଲେ ତାର ସେବକ l (1)


ଦରିଦ୍ରମାନଙ୍କର ସେବା କରି

              ଦୁଃଖୀର ସେ ଦୁଃଖୀ ଥିଲେ,

ଘୃଣା ନ କରି କୌଣସି ରୋଗୀକୁ

              ଦୁରେଇ ଦେଉ ନ ଥିଲେ l (2)


ସେ ମହାନ ନେତା ସ୍ୱାଧୀନ ସଂଗ୍ରାମୀ

               ଜନମିଲେ ସୁଆଣ୍ଡୋରେ,

ପରୋପକାରୀ ବୀର ପୁରୁଷ ଭାବେ

               ଖ୍ୟାତ ସମଗ୍ର ଦେଶରେ l (3)


ମାତାଙ୍କର ନାମ ସ୍ବର୍ଣ୍ଣମୟୀ ଦେବୀ

                ପିତାଙ୍କ ନାମ ଦୈତାରୀ ,

ସୁଯୋଗ୍ୟ ସନ୍ତାନଙ୍କୁ ଜନମ ଦେଇ

               ମାତା ଯାଇଥିଲେ ମରି l(4)


ସେହି ମହାନ ପୁରୁଷଙ୍କର ନାମ

               କିଏ ସେ କହିବ ଆସ,

ଏହି ଦେଶ ପାଈଁ ସ୍ୱାଧୀନତା ଆଣି

                ରଖିଯାଇଛନ୍ତି ଯଶ l (5)


ପରୋପକାରୀ ଦରିଦ୍ର ପୂଜାରୀଙ୍କୁ

                ଆସ ସ୍ମରଣ କରିବା ,

ତାଙ୍କ ପରି ଦିନେ ନା' ଦିନେ ହେବା

                ରାଣ ପକାଇ କହିବା l (6)


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Children