Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

BULU BEHERA

Romance Tragedy

4  

BULU BEHERA

Romance Tragedy

ଧୋକାଦିଆ ତୁମେ

ଧୋକାଦିଆ ତୁମେ

1 min
371


ଧୋକାଦିଆ,   ମିଛକୁହା

                   କପଟିଆ  ଖାଲି,

ବିଶ୍ୱାସରେ   ବିଷ ଦେଇ

                   ତୁମେ  ଗଲ  ଭୁଲି  l(ଘୋଷା )

ହେଲେ ମୁଁ  ଜାଣି ନଥିଲି

                  ଦଗା  ଦେବ  ବୋଲି,

ତୁମକୁ  ମୁଁ  ଝୁରି ଝୁରି

                  କାନ୍ଦିକାନ୍ଦି  ମଲି  l

ଧୋକା........................................... (0)


ରାଧା  ଯେପରି   କୃଷ୍ଣଙ୍କ

                   ବିରହେ  କନ୍ଦଇ,

ମୁଁ  ସେପରି  କାନ୍ଦୁଅଛି

                  ତୁମକୁ   ହରାଇ  l

ମନ  ଖାଲି  ଛଟପଟ

                   ହୁଏ   ସବୁବେଳେ,

ଦିନ  ରାତି  ତୁମ  କଥା

                   ବସି  ମୁହିଁ  ଭାଳେ  l

ରାମଚନ୍ଦ୍ରଙ୍କୁ  ହରାଇ

                   ଜାନକୀଙ୍କ   ଭଳି,

ଧୋକାଦିଆ................................... l (1)


ମୋତେ   ବିବାହ  ହେବାକୁ

                   କଥା  ଦେଇଥିଲ,

ଗୋଟେ ଝିଅ  ପ୍ରେମେ ପଡି

                   ମୋତେ  ଭୁଲିଗଲ l

ଏତେ ଦୁଃଖ   ଦେଇ ମୋତେ

                  ତୁମେ ସୁଖୀ  ହେଲ,

ଧୋକା ଦେବା  ପାଇଁ ମୋତେ

                   ଭଲ   ପାଉଥିଲ  l

ଲମ୍ପଟିଆ   ହୋଇଥିବାରୁ

                  କରୁଛି  ମୁଁ  ଗାଳି l

ଧୋକା..........................................|(2)


ଏତେ  ଅବିଶ୍ୱାସୀ ତୁମେ

                  ଜାଣି  ମୁଁ  ନଥିଲି,

ତୁମ  ପାଇଁ  ମନ୍ଦିରରେ

                  ଦୀପ   ଜlଳୁଥିଲି  l

ଧିକ  ଏ  ଚାନ୍ଦିନୀ  ରାତି 

                 ଧିକ  ଏ  ଦେବତା,

ଧିକ  ଧିକ  ତୁମ  ପ୍ରେମ

                 ଧିକ  ତୁମ  କଥା  l

ମୋର  ନିଶ୍ୱାସରେ ଦିନେ

                ନିଶ୍ଚେ  ଯିବ  ଜଳି ,

ଧୋକା .......................................... l (3)


      


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance