Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lipi Sahoo

Comedy

4.8  

Lipi Sahoo

Comedy

ଦହିବରା ଭାଗବତ

ଦହିବରା ଭାଗବତ

1 min
414


ଆସ ଆସ ସୁଧୀଜନ ହୋଇଣ ମେଳି

କରୁଛି ୟେ ଅଧମ ତୁମ ପାଖେ ଅଳି ।


ବିରାଟ ମହିମଣ୍ଡଳ ଅଟେ ଏହି ଦହିବରା ଥାଳି

 ମସ୍ତକେ ଲଗାଅ ତାକୁ ମନେ କିଛି ନ ଭାଳି ।


ଦହି କୁ ଭାବିବ ଭବ ପାରାବାର ଏଠି

ଛୋଟ ଛୋଟ ବରା ସବୁ ଅଟଇ ଭବ ତରୀ ।


ଆଳୁଦମ୍ ମହାମାୟା ରହିଛନ୍ତି ତାକୁ ବେଢ଼ି

ଘୁଗୁନି ସାଜିଛି ତାଙ୍କ ସହଚର ସହଯୋଗୀ ।


ଜିରା ଗୁଣ୍ଡ ଜାଣ ସ୍ଥିତପ୍ରଜ୍ଞ ମହାଯୋଗୀ

ଲଙ୍କାଗୁଣ୍ଡ କରନ୍ତି ସବୁ ପଣ୍ଡ ସାଜିଣ ଅପ୍ସରୀ ।


ଛନ ଛନ ଧନିଆ ପତର ହେଲେ ପ୍ରକୃତି ରାଣୀ

ମନ୍ତ୍ରମୁଗ୍ଧ ସଭିଏଁ ତାଙ୍କ ସମ୍ମୋହିନୀ ରୂପ ଦେଖି ।


ପିଆଜ କାକୁଡି ପୁରୁଷ ପ୍ରକୃତି ଯୁଗଳ ମୂରତି

ସଭକ୍ତି ତାଙ୍କ ଦରଶନ ମାତ୍ରେ ମିଳଇ ମୁକତି ।


କଳାଲୁଣ ଆତ୍ମଜ୍ଞାନ ର ପ୍ରତୀକ ବୋଲି

ଛିଞ୍ଜା ହୁଏ ଅଳପ ଅଳପ ବେଳକାଳ ଦେଖି ।


ଦହିବରା ଭାଗବତର ସାରାଂଶ ଆଜ ଦେଲି କହି

ସଜ୍ଞାନେ ଖାଇବେ ଯେ ବ୍ରହ୍ମଲୀନ ହେବେ ସେହି  ।


ଦହିବରା କୁ ଗୁରୁ ସମ ଜ୍ଞାନ କରି

ନିତି ଭୁଞ୍ଜୁ ଥିବ ମନେ କପଟ ନ ରଖି ।


କଟକ ର ବାରବାଟି ଦହିବରା ଶ୍ରେଷ୍ଠ ତୀର୍ଥ ଅଟଇ

ଜୀବନେ ଥରେ ଟିଏ ହେଲି ବି ଆସିବ ବୁଡ଼ ପକେଇ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy