Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sahadev Behera

Tragedy

2  

Sahadev Behera

Tragedy

ЁЯМ╣рмнрмЩрнНрмЧрм╛ рм╣рнГрмжрнЯЁЯМ╣

ЁЯМ╣рмнрмЩрнНрмЧрм╛ рм╣рнГрмжрнЯЁЯМ╣

1 min
366


         

рм╣рмЬрм┐рм▓рм╛ рмЕрмдрнАрмд   рм╕рморнЯ рм╕рнНрм░рнЗрм╛рмдрм░рнЗ

      рмдрмормХрнБ рммрм╛рм╣рнБрмирнЗ рмЖрмЬрм┐

рморнЛрмдрнЗ рмнрнВрм▓рм┐ рмХрнЗрмЙрмБ  рм░рм╛рмЬрмХрнБрморм╛рм░рмХрнБ

      рм╣рнЛрмЗрмЧрм▓ рмдрморнЗ рм░рм╛рмЬрм┐

рмжрмгрнНрмбрнЗ рми рмжрнЗрмЦрм┐рм▓рнЗ рммрм╕рм┐ рмХрм╛рмирнНрмжрнБрмерм┐рм▓

       рмЖрмЦрм┐рм░рнБ рмирм┐рмж рм╣рмЬрм╛рмЗ

рммрм░рнНрм╖ рмХрнЗрмЗрмЯрм╛ рморнБрмБ  рммрм┐рмжрнЗрм╢рмХрнБ рмЧрм▓рм┐

      рмормирмХрнБ рмжрнЗрм▓рнБ рмнрнВрм▓рм╛рмЗ

рммрм╛рм▓рм┐ рмШрм░ рмдрнЛрм│рм┐  рммрнЛрм╣рнВ рмЦрнЗрм│рнБ рмерм┐рм▓рнБ

      рм╣рм╛рмдрмХрнБ рморнЛ рмЯрм╛рмгрм┐ рмзрм░рм┐

рмЖрмЬрм┐ рм╕рнЗрм╣рм┐ рм╣рм╛рмд  рмХрм┐рмП рмзрм░рм┐ рмирнЗрм▓рм╛

      рм╕рморнНрмкрм░рнНрмХрмХрнБ рмжрнВрм░ рмХрм░рм┐

рмХрм╛рмарм░ рмХрмгрнНрмбрнЗрмЗ  рмзрм░рм┐ рмЦрнЗрм│рнБрмерм┐рм▓рнЗ

     рм╕рм╛рмЬрнБрмерм┐рм▓рнБ рмХрмирнНрнЯрм╛ рморм╛рмдрм╛

рмпрмЙрмдрнБрмХ рмжрнЗрмЗ   рмкрм╛рм░рм┐рммрнБрмирм┐ рммрнЛрм▓рм┐

     рмирм░рморм┐ рмХрм╣рнБ рмдрнБ рмХрмерм╛

рмкрм┐рм▓рм╛ рмжрм┐рмирнБ рмдрнЛрмдрнЗ  рмЪрм┐рм╣рнНрмирм┐ рмкрм╛рм░рм┐рм▓рм┐рмирм┐

     рмнрнВрм▓ рм░рм╣рм┐рмЧрм▓рм╛ рморнЛрм░

рм╕рнЗрмерм┐ рмкрм╛рмЗрмБ рмЖрмЬрм┐  рморнЛ рмнрмЩрнНрмЧрм╛ рм╣рнГрмжрнЯрнЗ

     рмЯрм╛рмгрм┐ рмжрнЗрм▓рнБ рмЧрнЛрмЯрнЗ рмЧрм╛рм░

рмЬрнАрммрми рморм░рнБрм░рнЗ  рмХрнЗрммрнЗ рмЕрморм╛ рм░рм╛рмдрм┐

     рмХрнЗрммрнЗ рмкрнБрмирнЗрмЗрм░ рмЪрм╛рмирнНрмж

рмдрнЛ рмЬрнАрммрми рм╕рнБрмЦ  рм╕рморнНрмкрмжрм░рнЗ рмнрм░рм╛

     рморнЛ рмХрмкрм╛рм│ рмЖрмЬрм┐ рмормирнНрмж       


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy