Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Chittaranjan Nanda

Classics Inspirational

3  

Chittaranjan Nanda

Classics Inspirational

ଭାଗ୍ୟ ଭବିଷ୍ୟତ

ଭାଗ୍ୟ ଭବିଷ୍ୟତ

1 min
125


ଭାଗ୍ୟ ଓ ଭବିଷ୍ଯତ ନିଶ୍ଚିତ ଏକ 

ଅନିଶ୍ଚିତତା,

ତେବେ ଆମେ ଭାବିବା କୁହ କିଆଁ 

ତାହାର କଥା ।


ଭାଗ୍ୟ ଭବିଷ୍ୟତକୁ ଆମେ କରିବାନି 

କେବେ ନିର୍ଭର

କରିଲେ, ଜୀବନ ଖାଲି ହୋଇବ 

ଅସ୍ଥିର ଓ ଅଧୀର ।


ଅତୀତରୁ ଶିକ୍ଷା କରି ନିଜ ଭବିଷ୍ୟ

କରିବା ସ୍ଥିର

କର୍ମ ମୋର ଗୁରୁ, ସୁଖରେ କଟିବ 

ସଂସାର।


ଜୀବନରେ ଭାଗ୍ୟ ଭବିଷ୍ୟତକୁ ଧରି 

ନିର୍ଭର କରିଲେ

ଜାଣିଛୁ ସମସ୍ତେ, ଶୋଇଲା ଲୋକର

ଜମା ଭାଗ ନାହିଁରେ ।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Classics