Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

4  

Arjuni charan Behera

Inspirational Others

ବାଜିଆ ପଛେ ଜୀବନ ଦେଲା

ବାଜିଆ ପଛେ ଜୀବନ ଦେଲା

1 min
220



ବ୍ରାହ୍ମଣୀ ବକ୍ଷ ଉଠିଛି ଫୁଲି

          ଘୋର ବରଷା କାଳ ।

ଘାଟ ଜଗିଛି କଳିଙ୍ଗ ବୀର

           ବାର ବରଷ ବାଳ ।।


ନାଆଁ ତା ବାଜି ଅତୀବ ପାଜି

          ଭାରି ସେ ଅମାନିଆଁ ।

ଧନ୍ୟ ଜନନୀ ଉତ୍କଳ ମାଆ

         ବକଟେ ତୋର ଛୁଆ ।।


କୂଳରେ ଆସି ଡାକିଲେ କିଏ

          ଆଣରେ ଡଙ୍ଗା ଆଣ ।

ନିରେଖି ଦେଖେ ବାଜିଆ ଇଏ 

          ଇଂରେଜ ପଲଟଣ ।।


କୁକୁର ଗୁଡ଼ା ହୋଇଛ ଛିଡ଼ା

         ଦେଶ ମୋ ଖାଅ ଲୁଟି ।

ଦେଖାଉ ଅଛ ବାଜିକୁ ତୁମେ 

            ଭୂଜଙ୍ଗ ଭୁରୁକୁଟି ।।


ମାଆର ସ୍ତନ ଖାଇଛି ମୁହିଁ

            କରିଛି ପଣ ମୁହିଁ ।

କଳିଙ୍ଗ ସୁନୁ ମୁଁ ଅଭିମନ୍ୟୁ

         ନାଆ ମୁଁ ନେବି ନାହିଁ ।।


ଯାଅରେ ଫେରି କୁକୁର ଦଳ

        ଯାଅରେ ଫେରି ଚୋର ।

ନେବିନି ଡଙ୍ଗା ଏଇଠି ଛିଡ଼ା 

          ଦୃଢ଼ ପ୍ରତିଜ୍ଞା ମୋର ।।


ଗୁଡୁମ୍ ଗୁଡୁମ୍ ଶବଦ ନାଦେ 

           ଗରଜି ଗଲା ଘାଟି ।

ରକତ ବୁଡ଼ା ଶରୀର ବାଜି

         ଭୂମିରେ ପଡ଼ି ଲୋଟି ।।


ଗଲାଣି ବହି ସେକାଳୁ କେତେ

          ବ୍ରାହ୍ମଣୀ ବୁକେ ପାଣି ।

ରକତ ଗାରେ ରହିଛି ଲେଖା

          ବାଜି ରାଉତ ବାଣୀ ।।


କାଳ କାଳକୁ ରହିଲା ଲେଖା 

           ଉତ୍କଳ ପୁଅ ଗାଥା ।

ବାଜିଆ ପଛେ ଜୀବନ ଦେଲା

         ନୋଇଁଲା ନାହିଁ ମଥା ।।


        


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational