Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ମୁଁ ନା ଆମେ

Tragedy Inspirational

3  

ମୁଁ ନା ଆମେ

Tragedy Inspirational

"ଅସ୍ପୃଶ୍ୟା!!!"

"ଅସ୍ପୃଶ୍ୟା!!!"

1 min
161


ସୃଷ୍ଟି ପାଇଁ ଯାହାର ସୃଷ୍ଟି,

ସେ ସ୍ରଷ୍ଟା ପାଇଁ କାହିଁଏ' ଘୃଣ୍ୟ ଦୃଷ୍ଟି!!!

ବସୁଧା ଶରୀରେ ଯେପରି ଋତୁଚକ୍ର ସତ୍ୟ,

ମୋ ଶରୀରର ଋତୁସ୍ରାବ ସେହିପରି ଯେ' ସତ୍ୟ ।


ଧରାକୁ ବର୍ଷାଧାରା ଯୋଗ୍ୟା କଲା ପରି,

ମୋ ଶରୀରେ ତା ଆଗମନ ଯାଏ,ମତେ ଯୋଗ୍ୟା ।

ମଳି-ମଳିଛ ଯେ ସବୁ ଧୋଇ ଗଲା ପରି,

ରୁଧିର ମୋ ଧୋଇ ନିଏ ଯାହା ଅଦରକାରୀ ।


ଯୋଗ୍ୟା ହେବା ପାଇଁ ଯେପରି କର୍ଷଣ ସେ ସହେ,

ଯୋଗ୍ୟା ହେବା ପାଇଁ ମୁଁ, ବି କଷ୍ଟେ ସପ୍ତେ ରହେ ।

କଷ୍ଟ ସହି ହେଲା ପରି ସେ ,ମାତା ବସୁନ୍ଧରା,

କଷ୍ଟ ସହି ହୁଏ ମୁଁ ରମ୍ୟI, ମୁଁ ପତ୍ନୀ, ମୁହିଁ ମାତା ପରା ।


ତେବେ କାହିଁକି ଏ ସମାଜରେ ଋତୁସ୍ରାବ ଘୃଣ୍ୟ,

ଜୀବବଳି ଦିଆ ରକ୍ତ ଯହିଁ ଅଟେ, ବଡ଼ ପୁଣ୍ୟ ।

ଅସ୍ପୃଶ୍ୟା ହୁଏ ସେହି ନାରୀ ସମାଜ ଆଖିରେ,

ଯୋଉ ନାରୀ ଦିନେ ପୁଣି ବଂଶ ରକ୍ଷା କରେ ।


ସର୍ବ ଶିକ୍ଷା, ନାରୀ ରକ୍ଷାର ଦେଉଅଛ ବାର୍ତ୍ତା,

ବାର୍ତ୍ତା ସରିଗଲା ପରେ, ନାହିଁ ତା'ର କେହି କର୍ତ୍ତା ।

ପୂର୍ଣ୍ଣାଙ୍ଗ ଶିକ୍ଷା ପାଇଁ ପ୍ରୟାସ ଯେ କର,

ପଢାଅ ମାସିକ ଧର୍ମ କଥା, ଛାଡ଼ ସଂକୋଚ ମନର ।

ଯେଉଁ ଦିନ ଯାଏଁ ତୁମେ, ଶିକ୍ଷା କ୍ଷେତ୍ରରେ ସୁଧାର ନ କର,

ମୟୁରର' ଲୁହ ପିଇ ,ମୟୂରୀ ଅଣ୍ଡା ଦେବା ସାର ।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Tragedy