Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

kahnu charan sahu

Abstract

4  

kahnu charan sahu

Abstract

ଅନଲାଇନ ଶିକ୍ଷା

ଅନଲାଇନ ଶିକ୍ଷା

1 min
94


ମହାମାରୀ ଆସି ଗ୍ରାସିଲା ବିଶ୍ୱକୁ

ବଦଳିଲା ଅର୍ଥନୀତି

ବଦଳିଲା ପୁଣି ଶିକ୍ଷା ଦୀକ୍ଷା କ୍ଷେତ୍ର

ବଦଳିଲା ଅନୁଭୂତି ।


ପାଠ ପଢିବାକୁ ସ୍କୁଲଯିବା ମନା

ଘରେହେବ ପାଠ ପଢା

ଅନଲାଇନ ମାଧ୍ୟମରେ ହୋଇଲା

ଦେଶର ଭବିଷ୍ୟ ଗଢ଼ା ।


ପଢ଼ାପାଇଁ ଲୋଡ଼ା ମୋବାଇଲ ଟିଏ

ଗରିବ ପାଇବ କାହୁଁ

ସୁନା ରୁପା ବିକି ପୁଅଝିଅ ପାଇଁ

କିଣିଲେ ବଜାରୁ ତହୁଁ ।


ଅନଲାଇନ କ୍ଲାସ କରିବେ ପିଲାଏ

ସେପାଇଁ ଲୋଡ଼ାଯେ ଫୋନ

ସବୁସ୍ଥାନେ ନେଟ ଉପଲବ୍ଧ ନୁହେଁ

ବଦଳିଲା ଷ୍ଟଡି ଜୋନ ।


ପାହାଡ଼ ଉପରେ ଗଛ କୋରଡରେ

ଚାଲିଲା ଶିକ୍ଷା ଗ୍ରହଣ

ଇଣ୍ଟରନେଟ ସୁବିଧା ନପାଇ କେ'

ପଢିପାରିଲେନି ପୁଣ ।


ମନଦେଇ କେତେ ପଢିଗଲେ ପାଠ

ଠକୁଆ ବସିଲା ଠକି

ପାଠ ବଦଳରେ ଗ୍ୟାମରେ ମାତିଲା

ପଢାରେ ଲଗେଇ ଛକି ।


ଶିକ୍ଷକ ପାଖରେ ନଥିଲେ ଟି ଛୁଆ

କରନ୍ତି ଶ୍ରେଣୀରେ ନାଟ

ଅନଲାଇନ ଶିକ୍ଷା ସହଜ ହୋଇଲା

ଠାକୁଆଙ୍କ ବେଷ୍ଟ ବାଟ ।


ମେଧାବୀ ପିଲାଙ୍କ ବୁଝିବାରେ ଭାରି

ହେଉଅଛି ଅସୁବିଧା

ନେଟ ପାଇଁ କେବେ ସାଉଣ୍ଡ ଶୁଭେନି

ପାଠଯେ ବୁଝନ୍ତି ଅଧା ।


ଅନଲାଇନ ଶିକ୍ଷା ଯେତିକି ସହଜ

ତାଆଠୁ ଅଧିକା କଷ୍ଟ

ଶିକ୍ଷକଙ୍କୁ ଭାରି ପ୍ରେସର ପଡଇ

ମୋବାଇଲି କେଞ୍ଚା ପାଠ ।


ସୀମିତ ସମୟ ପ୍ରଶ୍ନଯେ ଅନେକ

କଷ୍ଟ ହୁଏ ବୁଝିବାରେ

ଟ୍ୟୁସନ ପଢ଼ାର ଫିଇଜ ବାନ୍ଧିବା 

କଷ୍ଟ ସାଧ୍ୟ ଅଟେ ଘରେ ।


ଯେତିକି ପଢ଼ିକି ବୁଝି ହୁଏ ପାଠ

ସମୁଦ୍ରକୁ ଶଙ୍ଖେ ପରି

ଶିକ୍ଷକ ବିନା ଯେ ପଢିବା ଉପାୟ

ବୁଝିବାରେ ହିଁ ଡେରି ।।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract