Sunanda Mohanty

Action Inspirational Thriller

4  

Sunanda Mohanty

Action Inspirational Thriller

ଅବସର

ଅବସର

1 min
11



 ଅବସର ଛୋଟ ଜୀବନରେ 

ପରକୁ ପର କେତେ ଥର 

କୋଉ ଅବସର ଦୁଃଖର ସୁଖର 

ଅବା ଏକ ଗାଣେତିକ ସଂଖ୍ୟାର 

ଆହ୍ୱାନ କିଛି କରିବାର 

କେବେ ଯୁଦ୍ଧ କେବେ ଯଜ୍ଞ 

କେବେ ବି ଶରଶଯ୍ୟା 

କେବେ ଆଜ୍ଞାତସାରର 

କ୍ରୀତଦାସ ଆମେ ସଭିଏଁ ଏଠାରେ 

ସମୟ ଚକ୍ରର 

ଘଣ୍ଟା କଣ୍ଟା ମିନଟ କଣ୍ଟା ଘୁରେ 

କ୍ଲକ ଓ ଆଣ୍ଟି କ୍ଲକ କହେ କିଏ ଥରକୁଥର 

ବୟସର ସମୟରେ 

ଆସେ ଯେବେ ଅବସର 

କିଏ କହେ ସଂଖ୍ୟା ଏକ ମନେରଖିବାର 

 କିଏ ମାତାଲ ହୁଏ ପିଇକି ଜହର 

ଜହର ନାମେ କେତେ ଯେ ବେଭାର 

ମତୁଆଲି ମହୁଲି ନିଶାର 

ଅବା ଛଳନା ପ୍ରତାରଣା ଭିତର

ନିଜ ମୁହଁ ନିଜକୁ ଦିଶେ ପ୍ରତିଛବି କାର 

ଦର୍ପଣ କହେ ସୁନ୍ଦର ପୁଣି କଦାକାର 

ଅବସର ଆସେ ପ୍ଳାବନ ଚକ୍ଷୁର

ପେଟ ପାଟଣା ଯୋଗାଡ଼ କରୁ କରୁ 

କାହିଁ ଯେ ମଣିଷ ଜୀବନେ ଅବସର 

ଭାବାନ୍ତର ଭାରେ ଭାବ ବ୍ରହ୍ମ ନିରାକାର

ସୂର୍ଯ୍ୟଙ୍କ ପାଶ୍ଚାତ ଗତି ଅଭିସାର 

ମୌସୁମୀ ଆସିବ ଗ୍ରୀଷ୍ମ ନେବ ଅବସର ।।


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Action