Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sahadev Behera

Abstract

2  

Sahadev Behera

Abstract

ЁЯМ╣ рмЕрмнрнВрм▓рм╛ рм╕рморнЯЁЯМ╣

ЁЯМ╣ рмЕрмнрнВрм▓рм╛ рм╕рморнЯЁЯМ╣

1 min
251


рмдрмо рмкрм╛рмЗрмБ рмпрнЗрмЙрмБ   рмХрммрм┐рмдрм╛ рм▓рнЗрмЦрнБрмЫрм┐

     рмЬрм╛рмгрм┐рм▓рм╛рмгрм┐ рм╕рм╛рм░рм╛ рмжрнБрмирм┐рмЖ

рмкрнНрм░рм╢рнНрммрм╛рм╕ рмирнЗрммрм╛рмХрнБ  рм▓рм╛рмЧрм┐рм▓рм╛рмг рмХрм╖рнНрмЯ

     рммрмЮрнНрмЪрм┐рммрм╛рмХрнБ рм▓рм╛рмЧрнЗ рмЫрм╛рмирм┐рмЖ


рммрм╕рмирнНрмдрм░ рмЪрнЛрм░рм╛  рморм│рнЯ рмЧрмирнНрмзрм░рнЗ

     рмпрм╛рмЙрмерм┐рм▓рм╛ рммрм┐рмдрм┐ рм╕рморнЯ

рмЖрмЬрм┐ рмП рммрнЯрм╕рнЗ   рморм│рнЯ рммрм╣рм┐рм▓рнЗ

    рм▓рм╛рмЧрнБ рмЕрмЫрм┐  рмнрм╛рм░рм┐ рмЕрмернЯ


рмЖрморнНрмм рмдрнЛрмЯрм╛рморм╛рм│рнЗ   рммрм╕рм┐ рмЧрмЫ рморнВрм│рнЗ

     рмЪрм╛рм╣рм┐рмБ рм░рм╣рнБрмерм┐рм▓рм┐ рморнБрм╣рмБрмХрнБ

рм╕рнЗрм╣рм┐ рммрм╛рмЯ рмжрнЗрмЗ  рмпрм╛рмП рмпрнЗрммрнЗ рмЖрмЬрм┐

      рмЦрнЛрмЬрм┐ рммрм╕рнЗ рморми рмдрнБрмормХрнБ


рм╢рм░рмд рмЖрмХрм╛рм╢   рмирмжрнАрмкрмарм╛ рмдрнАрм░рнЗ

      рмХрм╛рм╢рмдрмгрнНрмбрнА рмлрнБрм▓ рмЫрм┐рмбрм╛рмЗ

рмЧрмнрм╛рм░рнЗ рмдрнБрморм░  рмжрнЗрмЙрмерм┐рм▓рм┐ рмЦрнЛрм╕рм┐

      рм╕рм░рморм░рнЗ рмпрм╛рмЕ рм▓рм╛рмЬрнЗрмЗ


рм╢рнВрмирнН рм╢рм╛рмирнН рм▓рм╛рмЧрнЗ   рм╢рм░рмд рмЖрмХрм╛рм╢

       рмирмжрнА рмХрнВрм│ рмдрнЛрмЯрм╛ рмдрморм╛рм│

рмдрморнЗ рмЧрм▓рм╛ рмжрм┐рмирнБ   рммрмжрм│рм┐ рмпрм╛рмЗрмЫрм┐

      рм╣рнГрмж рморнЛ рм╣рнЛрмЗрмЫрм┐ рмжрм┐рмлрм╛рм│


рммрм░рм╖рм╛рм░рнЗ рмнрм┐рмЬрм╛   рмкрм╛рмжрмЪрм▓рм╛ рм░рм╛рм╕рнНрмдрм╛

      рм▓рморнНрммрм┐ рмерм╛рмП рмЖрмо рмЧрм╛рмЖрмБрмХрнБ

рмлрнЗрм░рнБрмерм┐рм▓рнЗ рмжрнБрм╣рнЗрмБ   рмЧрнЛрмЯрнЗ рмЫрмдрм╛ рмзрм░рм┐

       рмжрнЗрм╣рм╕рм╛рмернЗ рмпрнЛрмбрм┐ рмжрнЗрм╣рмХрнБ

     

 рмдрмо рм╣рм╛рмд рм▓рнЗрмЦрм╛  рморнЛ рмкрм╛рм╢рнЗ рмбрмПрм░рнА

      рм░рмЦрм┐рмЫрм┐ рм╕рм╛рмЗрмдрм┐ рм░рмЦрм┐рммрм┐

рмХрм╛рм▓рм┐ рмХрнЗрм╣рм┐ рмпрмжрм┐   рмкрмЪрм╛рм░рнЗ рмдрмормХрнБ

       рм╕рммрнБ рмХрмерм╛ рмЦрнЛрм▓рм┐ рмХрм╣рм┐рммрм┐


рм░рм╛рм╕рнНрмдрм╛ рмЖрмб рмХрм░рм┐   рмЪрм╛рм▓рм┐рмЧрм▓ рмдрморнЗ

        рмлрнЗрм░рм┐рм▓рмирм┐ рмЖрмЙ  рмЧрм╛рмЖрмБрмХрнБ

рмХрнЗрморм┐рмдрм┐ рмЖрмЬрм┐ рм╕рнЗ  рмЕрмнрнВрм▓рм╛ рм╕рморнЯ

       рмнрнВрм▓рм┐рмпрм┐рммрм┐ рмХрнБрм╣ рмдрнБрмормХрнБ


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract