Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Jasbin sabar

Inspirational Others Children

3  

Jasbin sabar

Inspirational Others Children

ଅଭାବୀର ବନ୍ଧୁ ତୁମେ

ଅଭାବୀର ବନ୍ଧୁ ତୁମେ

1 min
229


ଅଭାବୀର ବନ୍ଧୁ ତୁମେ

        ଧନିକର ବନ୍ଧୁ

ଏ ପାରିର ବନ୍ଧୁ ତୁମେ

      ସେ ପାରିର ବନ୍ଧୁ

ହେ କୃପାସିନ୍ଧୁ ହେ କୃପାସିନ୍ଧୁ ।

  ଅଭାବୀର ବନ୍ଧୁ ତୁମେ


ଧରମ ଅଭାବ ସାଥେ

      ପ୍ରେମର ଅଭାବ

ଘୋଟିଥିଲା ଧରଣୀରେ 

       ଦୁଃଖର ପ୍ରଭାବ

ସନ୍ଧି କ୍ଷଣେ ଆସିଲ ହେ

       ହୋଇ ପ୍ରାଣ ବିନ୍ଦୁ  ।

  ହେ କୃପାସିନ୍ଧୁ ହେ କୃପା..



ମନମୋହିନୀଙ୍କ କୋଳେ

       ହେଲ ଆବିର୍ଭାବ

ଜ୍ୟୋତିଷ୍ମାନ ହୋଇ ତୁମେ

        ଦେଲ ଦେବ ଭାବ

ଅଶାନ୍ତିର ଦାବାନଳେ

        ହେଲ ଜଳ ବିନ୍ଦୁ ।

 ହେ କୃପାସିନ୍ଧୁ ହେ କୃପା...



ଦୀକ୍ଷା ଇଷ୍ଟଭ୍ରୁତି ସାଥେ

        ବ୍ରତ ସ୍ୱସ୍ତ୍ୟୟନ

ସଦାଚାରେ ପାଳିବାକୁ

       ଦେଲଏ ଜୀବନ

ଦୂର କଲ ଦୁଃଖ ଶୋକ

        ଦେଇ କ୍ରୁପା ବିନ୍ଦୁ ।

  ହେ କୃପାସିନ୍ଧୁ ହେ କୃପା.. 



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Inspirational