Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Krushna Chandra Dakua

Romance

3  

Krushna Chandra Dakua

Romance

ଅଭାବି ସଂସାର

ଅଭାବି ସଂସାର

1 min
169


କିଏ କହିଲା କେଜାଣୀ 

ଏବେ ଚାଲିଛି ଗୋଟେ ଅଭାବି ସଂସାର'ର ଋତୁ

ନିଅଣ୍ଟିଆ ଶବ୍ଦଙ୍କ 

ଯୁକ୍ତାକ୍ଷରରେ ତାଲା ବନ୍ଦ

ଭୟ ଅଛି 

ନିହାତି ହେବ 

ଅନେକ ଭୟଙ୍କର ସଂକ୍ରମଣ

ସଂକ୍ରମଣ ମଧ୍ୟରେ  

ଆଗାମୀ ସମ୍ଭାବନାର ବ୍ୟଥା l


ସମ୍ଭାବନା ମାନଙ୍କୁ ଉତ୍ସର୍ଗୀକୃତ କରିଦେଇ

କେଉଁଠି ନା କେଉଁଠି 

ଅଟକିଯାଇଛି ମୋ ଅସ୍ତିତ୍ୱ ଏବଂ ଜଡତ୍ୱ 

ସଂକଳ୍ପର ସମସ୍ତ ଇଚ୍ଛା ଅନିଚ୍ଛାକୁ-

ସୂକ୍ଷ୍ମ ଆବେଗରେ ଖଣ୍ଡ ଖଣ୍ଡ ଏବଂ ଗୁପ୍ତ ପ୍ରେମ l


ଯାହାହେଉ 

ଏଥର ଫେରିଆସୁ ସମସ୍ତ ଉନ୍ମାଦ 

ଉଜୁଡା଼ ଖେତରେ ପୂର୍ଣ୍ଣତାର ଶୋଭା ପାଉ 

ମିଠା ମହକ 

ସ୍ନେହର ଅନ୍ତରତମ ପାଠଶାଳାରେ 

ନିଶ୍ୱାସ ହେଉ ସ୍ନେହ,ପ୍ରେମ,ଶ୍ରଦ୍ଧା ଓ ଭଲପାଇବା 

ପ୍ରଶ୍ୱାସ ହେଉ ଭକ୍ତି,ଶ୍ରଦ୍ଧା ଓ ସମ୍ମାନ 

ଧମନୀର ପ୍ରତିଟି ସ୍ପନ୍ଦନରେ ସ୍ୱତଃ ଉଚ୍ଚାରିତ ହେଉ-

ଦୁହେଁ ଦୁହିଁଙ୍କ ପ୍ରାଣ l


ମୋର କିନ୍ତୁ ଅଜସ୍ର ବିଶ୍ୱାସ  

ମିଳିବ ସ୍ନେହ ଓ ପ୍ରେମ 

କାରଣ ଜଡତାରେ ମଧ୍ୟ ଭରିରହିଛି 

ରକ୍ତ,ସ୍ବଦ,ଅଶ୍ରୁ ଏବଂ ଆବେଗ 

ହଁ ଏସବୁ ଅଛି ବୋଲି ତ 

ମୁକ୍ତିର ନିଅଣ୍ଟିଆ ଆଶାରେ 

ମେଣ୍ଟି ଯାଇଛି ଭୋକର ଭୂଗୋଳ l


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Romance