Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Lata Behera

Abstract Inspirational

4  

Lata Behera

Abstract Inspirational

ଆତ୍ମ ବିଶ୍ବାସ

ଆତ୍ମ ବିଶ୍ବାସ

1 min
383



ଆତ୍ମ ବିଶ୍ୱାସ ହିଁ ଉନ୍ନତି ପଥର

   ମାର୍ଗ ପ୍ରଦର୍ଶକ ହୁଏ

ଯା" ଆତ୍ମ ବିଶ୍ୱାସ ଯେତେ ଦୃଢ ସିଏ

    ଯେତେ ଅଗ୍ରସର ହୁଏ ।


ପକେଇ ପାରେନା ପାଦରେ ଶିଙ୍କୁଳି

     ମନ ଅଟକି ପାରେନା

ଯେତେ ବାଧାବିଘ୍ନ ଜୀବନରେ ଆସୁ

   ତାକୁ ବି ଛୁଇଁ ପାରେନା ।


ଆତ୍ମ ବିଶ୍ୱାସ ତା ବଢି ବଢି ଯାଏ

    ଯେତେ ବାଧା ଆସୁ ଥାଏ

ହାରି ସେ ଯାଏନା ଜିତିବା ପ୍ରୟାସ

   ଜାରି ତାର ରହିଥାଏ ।


ବାରମ୍ବାର ଧୋକା ଖାଉଥାଏ ପଛେ

    ପଛଘୁଞ୍ଚା ଦିଏ ନାହିଁ 

ହସି ହସି ସିଏ ସୁବୁ ଦୁଃଖ ପିଇ

    ବଞ୍ଚିବା ଶିଖଇ ତହିଁ ।


ଶରୀରର ବଳ ଭାଙ୍ଗି ଯାଏ ସିନା

    ମନ ଦୁର୍ବଳ ହୁଏନା

ସେଥିପାଇଁ ଆତ୍ମ ବିଶ୍ୱାସଟି ତାର

    ସମାଧି ନେଇ ପାରେନା ।


ଜୀବନର ଶେଷ ରକ୍ତ ବିନ୍ଦୁ ଯାଏ

    ରଖି ଥାଏ ସେ ବିଶ୍ୱାସ 

ସେ ବିଶ୍ୱାସ ଟିକକ ଲିଭି ଯିବ ଯେବେ

    ଛାଡିବ ଶେଷ ନିଃଶ୍ବାସ ।


ଯା ଆତ୍ମ ବିଶ୍ୱାସ ଯେତିକି ସଦୃଢ

   ସେତିକି ସେ ମଜବୁତ 

ଯେମିତି ଘାଏଲା ଯିଏ ଯେତେ କରୁ

    ସହେ ସେ ସବୁ ଆଘାତ ।


ଜୀବନର ଲକ୍ଷ୍ୟ ସ୍ଥଳେ ସେ ପହଞ୍ଚେ

   ସେମିତି ହେଉ ବନ୍ଧୁର

ତା ଆତ୍ମ ବିଶ୍ୱାସ ଏମିତି ପ୍ରଗାଢ

   ଡେଇଁ ଯାଏ ପାରାବାର ।


ଆତ୍ମ ବିଶ୍ୱାସର ପାଇଁ ତ ମଣିଷ

    ଏବେବି ରହିଛି ଜୀଇଁ 

ସେ ଆତ୍ମ ବିଶ୍ୱାସ କେବେ ମରୀଚିକା 

   କେବେ ତପ୍ତ ମରୁ ଭୂଇଁ ।


ତଥାପି ଆଖିରେ ସପନ ଭରା ତା

   ଆତ୍ମ ବିଶ୍ୱାସକୁ ନେଇ

ଆତ୍ମ ବିଶ୍ୱାସଟି ଯେଉଠି ସରଇ

   ମରି ବଞ୍ଚି ଥାଏ ସେଇ ।


ଆତ୍ମ ବିଶ୍ୱାସକୁ କରନା ଦୁର୍ବଳ

    ସହଜେ ହରାଏ ସିଏ

ତାହାରି ପାଖରେ ସବୁ ଭେଦଭାବ 

  ନିରର୍ଥକ ହେଇଥାଏ ।


ନିଜ ଉପରେ ସେ ଭରଷା କରଇ

    କେତେ ବିଶ୍ବାସ ରହିଛି

ଶରୀରର ଅନ୍ତ ନ ହେଲା ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ 

   ନା ତୁଟିବାର ତାହା ଅଛି ।


ଆତ୍ମା ବିଶ୍ୱାସଟି ଦୁଃଖର ସାଗରେ

    ଦିଏ ଆଶା ତରଙ୍ଗିଣୀ

ଶେଷ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ତା ଆଶା ମରେ ନାହିଁ 

    ସେ ନ ଯାଇଛି ମଶାଣୀ ।       


Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Abstract