Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

subrat kumar jena

Comedy Classics

3  

subrat kumar jena

Comedy Classics

ଆଧୁନିକତା

ଆଧୁନିକତା

1 min
191



ଏବେ ଏବେ ପୁରୁଣା କଥାକୁ ଛାଡି,

କିଛି ଗୋଟେ ନୂଆ ଅଧ୍ୟାୟ ଯୋଡୁଛି .

ନାତୁଣୀ ଆମର ହଟ ପ୍ୟାଣ୍ଟ ପିନ୍ଧି,

ଥର ଥର ବୁଢା ମାନଟାକୁ ଖାଲି ହିଟ କରୁଛି ,

ବୁଢ଼ୀ ଆମର କହୁଛି,

ନାତୁଣୀ ଏବେ ମୋତେ ବିଦା କରିବାକୁ ଚାହୁଁଛି ।


ସକାଳୁ ସକାଳୁ ଉଠିଲା ବେଳକୁ,

ନାତିଟା ସଭିଙ୍କୁ ଗୂଡ଼ ମର୍ନିଙ୍ଗ କହୁଛି,

ଗୁରୁଜନଙ୍କୁ ପ୍ରଣାମ କରିବାକୁ ବୋଧେ ଭୁଲିଛି,

ଚୁଡା କଦଳୀକୁ ଛାଡି ମ୍ୟାଗିରେ ମନ ଦେଉଛି,

ବହୁ ଆମର କହୁଛି,

ପୁଅ ମୋର ଇଂରାଜୀ ମାଧ୍ୟମରେ ପାଠ ପଢୁଛି ,

ଇଂରାଜୀରେ ଅନର୍ଗଳ ଭାଷଣ ଦେଉଛି,

ହେଲେ ଓଡ଼ିଆର ବର୍ଣ୍ଣମାଳା ସବୁକୁ ଭୁଲି ଜାଉଛି,

ତଥାପି ପୁଅ ବୋହୂର ଖୁସି ଲାଗି,

ତାଙ୍କ ହଁ ରେ ହଁ ମାରିବାକୁ ପଡୁଛି ।


ଖାଲି ସମୟ ଟିକେ ଯେବେ ମିଳୁଛି,

ଲୁଡୋ ,କବାଡି, ଖୋକୋ କୁ ଛାଡି,

ନାତି ନାତୁଣୀ ମୋର ,

ମୋବାଇଲ ରେ ପବଜି ଖେଳୁଛି,

ମୋତେ ବି ଖେଳିବାକୁ ଡାକୁଛି,

ତା ପାଖକୁ ନ ଗଲା ବେଳକୁ,

ତୁମେ ବୁଢ଼ା ହୋଇଗଲଣି ବୋଲି କହୁଛି,

ମଝିରେ ମଝିରେ ଦେଖେଇ ସେଖେଇ କମେଣ୍ଟ ମାରୁଛି,

ଜିଏ ପଚାରୁଛି ତାକୁ ଏ ବିଷୟରେ,

ହସି ଦେଇ ଆଧୁନିକତାର ଦ୍ୱାହି ଦେଉଛି,

କହୁଛି ପୁରୁଣା ଯାଇ ନୂଆ ବର୍ଷ ପରା ଆସୁଛି ।।



Rate this content
Log in

Similar oriya poem from Comedy