Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Revati Patil

Classics Inspirational Others

3  

Revati Patil

Classics Inspirational Others

ಕಣ್ ಹನಿಯನೊರಿಸಿ

ಕಣ್ ಹನಿಯನೊರಿಸಿ

1 min
223


ನಗೆಹೊನಲಲಿ ಕಾಣದ ವ್ಯಾಕುಲತೆ

ಕಣ್ಣ ರೆಪ್ಪೆಗಳಿಗಷ್ಟೇ ಸೀಮಿತ

ಕಣ್ ಹನಿಯನೊರಿಸಿ ಹೆಗಲಿಗೆ ಕೈ ಹಾಕುವ

ಸಿಕ್ಕಾಗ ಮೂಡಬಹುದೇನೊ ಧನ್ಯತೆ


Rate this content
Log in