Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer
Become a PUBLISHED AUTHOR at just 1999/- INR!! Limited Period Offer

Revati Patil

Abstract Classics Others

3  

Revati Patil

Abstract Classics Others

ದೂರ ಪಯಣ

ದೂರ ಪಯಣ

1 min
204


ಅನತಿ ದೂರಕೆ ಸಾಗಬೇಕೆಂದೆನಿಸಿದೆ.

ನಿಲ್ದಾಣವೇ ಇಲ್ಲದ ಕಡೆ

ಪ್ರಯಾಣ ಮಾಡಲು

ಮನಸ್ಸು ಹೊಂಚು ಹಾಕುತ್ತಿದೆ.


Rate this content
Log in