Shyam Kunvar Bharti

Tragedy Inspirational

2  

Shyam Kunvar Bharti

Tragedy Inspirational

भोजपुरी लघु कथा – केरोनवा भगाइ

भोजपुरी लघु कथा – केरोनवा भगाइ

2 mins
12K



रामटहलु बम्बई से कमा के घरे अईले। घर के लोग औरी उनकर मेहरारु बड़ा खुश भइली की चला उनकर मरद बहरा से कमा के आ गईले अब खेती बारी औरी गेंहू के कटनी औरी ओसवनी मे बड़ा आराम हो जाई। खाद बिया औरी पानी के भी कर्जा चुकता हो जाई बाकी घरे अवते राम टहलु बीमार हो गईले।

उनकर महरारू लीलवतीया बड़ा घबरा गईली की ये दादा मरद घरे अवते बीमार पड़ गईले अब का होई। उ भागल गाँव के सरकरी अस्पताले गइली। डॉक्टर साहब उनका के घबड़ाइल देखेल त कहले – अरे क्या लीलवतीया तुम इतना काहे घबड़ाई हुई हो। अरे का कही ये डॉक्टर साहब हमार मरद बम्बई से कमा के आईले हा औरी अवते बीमार हो गईले। तानी चली के देख ली उनका का हो गईल बा। घबड़ाओ मत तुम बताओ तुम्हारे पति को क्या तकलीफ है डॉक्टर साहब पुछले।

        अरे डॉक्टर साहब का बताई उनका बड़ा सर्दी जुकाम औरी बुखार हो गईल बा, हमरा त बड़ा घबराहट हो रहा रहल बा की उनका अवते ई का हो गइल लीलावती अपना आँखी के आँसू चुवावत कहे लगली। चलो चलो जल्दी चलो हम अभी तुम्हारे पति को देखते है। लीलवतीया अपने घरे जाइके रामटहलु के डॉक्टर साहब से जईसही देखवली डॉक्टर साहब घबड़ा के कहे लगल – लीलवतीया सुनो मुझे शक है की कहीं तुम्हारे पति को केरोना तो नहीं हो गया है। ई केवन बीमारी बा डॉक्टर साहेब। ई नया बीमारी है चीन से आया है। तुम सब घर वोलों की जांच करनी पड़ेगी। सब लोग आपने नाक पर जाली पहनो। हमेसा हाथ धोते रहो। किसी से हाथ ना मिलाना। मैं अभी अंबुलेंस मँगवा रहा हूँ । तुम्हारे पति को शहर के बड़े अस्पताल भेज रहा हूँ जहा सारा जांच होकर अच्छा इलाज होगा तुम चिंता मत करो। इतना सुनते घर सब लोग छाती पीट के रोवे धौवे लागल।

रोने धोने से कुछ नहीं होगा तुम सब मिलकर वही करो जो मैंने कहा है वही करो और पूरे गाँव वालो को सावधान और जागरूक करो। तुम्हारा पति ठीक हो जाएगा। जी ठीक बा डॉक्टर साहब हम सब मिल के केरोना के पूरे गाँव से भगा दे।


Rate this content
Log in

Similar hindi story from Tragedy