Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

ये मुमकिन तो नहीं

ये मुमकिन तो नहीं

1 min
243


हर बात का होना मुमकिन है मगर ,

हर बात हो जाये ये मुमकिन तो नहीं l


मैंने तो तहे दिल में तेरा मुकाम बना रखा है,

पर तू भी मुझे चाहे ये मुमकिन तो नहीं l


फूलों का खिलना लाज़मी है बहारों से,

पतझर में भी खिल जाए, ये मुमकिन तो नहीं l


हज़ारों ख्वाहिशें उठती हैं दिल में मेरे,

सभी पूरी भी हो जाए, ये मुमक़िन तो नहीं l


चाहने को चाहते हैं भीड़ भर लोग,

जिसे दिल चाहे वो मिल जाये ये मुमकिन तो नहीं l


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Drama