Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Sudhanshu Raghuvanshi

Inspirational

5.0  

Sudhanshu Raghuvanshi

Inspirational

विहार

विहार

1 min
233


जब यात्रा करता हूँ

कहीं की यात्रा !

तुम्हारे खयालों के साथ

मैं लिखता हूँ 

कविताएं,

लोग प्रशंसा करते हैं...


किंतु मैं संतुष्ट नहीं होता

इसलिए क्योंकि

मुझे विश्वास है

मैं लिखूंगा

अपनी सर्वश्रेष्ठ कविता , 


जब जब, यात्रा करुँगा 

इस शांत रात्रि में,

नभ का, पुकारते तारों का,

'सुधांशु का'

"तुम्हारे साथ"

रचना का शीर्षक होगा-

यात्रा...

चांद की चांद के साथ।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational