Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

J P Raghuwanshi

Inspirational

4.0  

J P Raghuwanshi

Inspirational

ЁЯМ║'рдЙрдордВрдЧ'

ЁЯМ║'рдЙрдордВрдЧ'

1 min
285


рдШрдирдШреЛрд░ рдЕрдВрдзреЗрд░рд╛ рд╣реЛ,

       рдЖрд▓рд╕реНрдп рдиреЗ рдШреЗрд░рд╛ рд╣реЛред

рд╕рдордЭ рди рдЖрд╡реЗ рдХреБрдЫ рднреА,

        рдХреБрдВрдард╛рдУрдВ рдХрд╛ рдбреЗрд░рд╛ рд╣реЛред


рддреБрдо рд░рд╛рдо рдХреЗ рд╡рдВрд╢рдЬ рд╣реЛ,

       рдЧреМ, рдмреНрд░рд╛рд╣реНрдордг рд░рдХреНрд╖рдХ рд╣реЛред

рддреБрдо рдХреБрд╢рд▓ рдзрд░реНрдо рд░рдХреНрд╖рдХ,

       рдЕрд╕реБрд░реЛрдВ рдХреЗ рднрдХреНрд╖рдХ рд╣реЛред


рддреБрдо рдкрд░рдо рднрд╛рдЧреНрдпрд╢рд╛рд▓реА,

       рдЗрддрд┐рд╣рд╛рд╕ рдЧреМрд░рд╡рд╢рд╛рд▓реАред

рддреБрдо рд░рд╛рд╖реНрдЯреНрд░ рдХреЗ рдирд┐рд░реНрдорд╛рддрд╛,

       рдХреБрд╢рд▓ рдзрдиреБрд░реНрдзрд╛рд░реАредред


рддреБрдо рдХреГрд╖реНрдг рдХреЗ рдЕрдиреБрдпрд╛рдпреА,

       рдкрд╛рд╡рди рд╕реА рджреЗрд╣ рдкрд╛рдпреАред

рдЕрдм рдХреИрд╕рд╛ рдХреНрд░рдиреНрджрди,

       рдирд╡ рдпреБрдЧ рдХрд╛ рдЕрднрд┐рдирдВрджрдиред



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational