Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shailaja Pathak

Abstract

4.1  

Shailaja Pathak

Abstract

तू और मैं

तू और मैं

1 min
31


तू और मैं....

तू दिन , मैं रात,

मिलना असम्भव,

किन्तु परन्तु मिल ही जाते थे,

मैं रोज सन्ध्या को क्षितिज पर , जहां सुर्य अस्त होता है, 

तेरा इन्तजार करती थी,

तू भी दिवस व रात्री के कुछ पल चुराकर,

आता जरूर था , मुझ मे विलीन होने,

पुनः प्रातः उगते सुर्य के साथ मैं आ जाती तुझे जगाने,

विलीन होने तुझमें,

ना तू , तू , ना मैं, मैं,

मिलकर एक हो जाते थे हम।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Abstract