Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Shalini Mishra Tiwari

Abstract

3  

Shalini Mishra Tiwari

Abstract

टेक्नोलॉजी का महत्व

टेक्नोलॉजी का महत्व

1 min
277


दूर होकर भी कोई दूर नहीं रहता,

ये टेक्नोलॉजी न होती तो क्या होता।


जब भी गुमसुम होती हूँ,

तन्हा पाती हूँ खुद को महफ़िल में,

तो उठा लेती हूँ अपना साथी।


ये टेक्नोलॉजी न होती तो क्या होता

किसी अपने से अब

तरसती नहीं बात करने से।


देख लेती हूँ अब जिसको

जब चाहूँ।

ये टेक्नोलॉजी न होती तो क्या होता

कब, कहाँ, क्या होता है ?


जान जाती हूँ घर बैठे

कर लेती हूँ,

संवाद स्थापित

ये टेक्नोलॉजी न होती तो क्या होता।


Rate this content
Log in