Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Vijay Kumar उपनाम "साखी"

Inspirational

4.5  

Vijay Kumar उपनाम "साखी"

Inspirational

"तेजाजी महाराज"

"तेजाजी महाराज"

1 min
1.4K


तेजाजी महाराज, थारी महिमा अपरम्पार

या सगळी दुनिया थाने याद करे बार-बार

जब सच्चाई प चालन लागी तेज तलवार

चारुमेर मचो धरा प घणो-घणो हाहाकार


तब ताहड़देव, रामकंवरी रो जाट परिवार

खड़नाल गांव म शिव रूप ल्यो अवतार 

तेजाजी महाराज, थारी महिमा अपरम्पार

या सगळी दुनिया थाने याद करे बार-बार


सच्चाई रा अवतार, लीलणघोड़ी रा सवार

जलती लाई, म नाग बचावन डाल्यो हाथ

नाग बोल्यो, अब थन डसूला तेजा बार-बार

थू मन्न कां बचायो, खत्म हो रयो म्हारो शाप


तेजा बोल्यो, एकबार गाय न लूं बचाय

फच थू ली ज बलि म न डस बार-बार

तेजाजी महाराज, थारी महिमा अपरम्पार

या सगळी दुनिया थाने याद करे बार-बार


गाय बचावन खातिर, जख्म खाया हजार

फाचा पहुंचा तेजा सरपट नाग रा पास

नाग बोल्यो खट डसू, थार जख्म हजार

तेजा बोल्या म्हारी जीभ न डसो महाराज


तेजा रो प्रण देख, नाग बोल्यो थ हो,

तेजा महाराज शिव रो ही एक अवतार

आजूं थ नाग डसबा रो करो ला उपचार

हर गांव-गांव लागलो अब थारो दरबार


ल हाथ म भालो, दुष्टा रो करो ला संहार

थार दर जो आवळा, करला उको बेड़ो पार

तेजाजी महाराज, थारी महिमा अपरम्पार

या सगळी दुनिया थाने याद करे बार-बार।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational