Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DISHA SHAH

Inspirational

4.3  

DISHA SHAH

Inspirational

सफर ज़िंदगी का

सफर ज़िंदगी का

1 min
184


ज़िंदगी का इस सफर में 

हमे अकेले चलना है 

इस सफर में 

हमारा साथी केवल हम खुद हैं  

हमे खुद पर भरोसा

होना चाहिए 

ज़िंदगी का 

इस सफर आसान बिलकुल भी नहीं है 

रास्ते में कहीं सारे का कंकर आएँगे 

फिर भी आगे बढ़ना है 

रुकना नहीं है 

ज़िंदगी का इस सफर में 

हमे अकेले चलना है 

मजबूत जज्बा से कुछ अलग 

करना चाहिए 

ज़िंदगी में 

ज़िंदगी के इस सफर में 

हमे बोहोत कुछ सीखने को 

मिलता है. 



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational