Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

DISHA SHAH

Inspirational Others

4  

DISHA SHAH

Inspirational Others

जहां चाह है वहाँ राह है

जहां चाह है वहाँ राह है

1 min
233


जहां चाह है वहाँ राह मिल ही जाती है ,

चाह का होना जरूरी है ।

चाह होनी चाहिए,

कुछ करने की

कुछ बनने की,

अपने पैरो में खड़े होने ,

की चाह होनी चाहिए,

चाह से ही आप ,

अपने जिंदगी में 

कुछ कर सकते हो।

चाह से ही आप,

अपनी पहचान बना सकते हो ।

चाह कुछ तो होनी चाहिए,

चाह के बिना 

राह नहीं मिल सकती है 

चाह अगर हो 

तब बंध ताला,

भी खुल जाता है ।

चाह अगर हो 

तब जिस क्षेत्र में 

डिमांड एंड सप्लाई की कमी हो

तब भी वो तकलीफों का

हल होता है

चाह से ही रास्ते मिलते जाते है ।



Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational