Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!
Unlock solutions to your love life challenges, from choosing the right partner to navigating deception and loneliness, with the book "Lust Love & Liberation ". Click here to get your copy!

Rajni Chaurasiya

Inspirational

4.5  

Rajni Chaurasiya

Inspirational

सबको गले लगा लेते

सबको गले लगा लेते

1 min
340


भुला कर दिल से कङवी यादें

स्मृति पटल से गिले शिकवे मिटा देते हैं ।

बचा कर रखें गुजरे वक्त की मीठी यादें ,

कुछ रिश्ते अहसास के बना लेते हैं ।

हो जाएं अपनों के लिए थोङे जज़्बाती ,

बंधन विश्वास का बांध लेते हैं ।

गमों को बांटने की कोशिश में ,

महक प्यार की बिखरा देते हैं ।

भुला कर अपने पराए का भेद ,

आइए ,सबको गले लगा लेते हैं ।।


Rate this content
Log in

Similar hindi poem from Inspirational